Ildflue Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg og Kasp kjøpte i en pc butikk i byen. Så ut som fyren var desperat etter og selge de Kommer serverne ved midnatt?
clown Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg må jo seff rydde på rommet mitt også, OG reinstallere. Har ikke så god tid som jeg trodde gitt Til dere som har innstallert: Fikk dere updatet til den siste patchen? Nei Ikke jeg heller GodDamn! hehe! Er det noe med at de ikke har startet det enda?
Icywiz Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Noen som har bestilt fra cdon.com og fått spillet i dag?Skuffelsen var stor da jeg så min påstkasse var tom Jeg bestilte også fra cdon.com, og fikk heller ikke spillet i dag Satser på at det kommer i morgen, hvis ikke døøøøøør jeg!!!
Entity extraction Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg må jo seff rydde på rommet mitt også, OG reinstallere. Har ikke så god tid som jeg trodde gitt Til dere som har innstallert: Fikk dere updatet til den siste patchen? Nei Ikke jeg heller GodDamn! hehe! Er det noe med at de ikke har startet det enda? Jeg tastet inn min konto fra beta, da begynte den med patchen... Men det kom ikke videre V
Kasp Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg og Kasp kjøpte i en pc butikk i byen. Så ut som fyren var desperat etter og selge de Kommer serverne ved midnatt? jeh
shabador Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Sukk... Blir ikke noen WoW på meg før på søndags kveld, eventuelt mandag. Skal ta båt til Newcastle i morgen for å bli tullete. Forhåpentligvis kan jeg plukke opp spillet når jeg kommer i havn i Newcastle på lørdag. Kanskje det er litt billigere også... Men med min flaks blir det vel utsolgt innen den tid. Lykke til med WoW, alle sammen. Jeg håper på å komme meg sterkt i gang når jeg kommer i gang.
Drengern Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg lar tiden gå ved å gjenopprette begge diskene, defragmentere, scanne pc'en to ganger med Trend Micro og AD-Aware, og lese gjennom omtrent hele nettsiden! har vasket hele skrivebordetp og pusset tasturet. skal fyke til musikkverket etter skolen og spille som en gal! hehe....
guttorm Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg lar tiden gå ved å gjenopprette begge diskene, defragmentere, scanne pc'en to ganger med Trend Micro og AD-Aware, og lese gjennom omtrent hele nettsiden! Dette har faktisk jeg også gjort, akkurat det samme En ting, jeg spiller for tiden på min lapptopp.(min stasjonære fikk på fornurlig vis et hovedkort bestående av 2 picer pcb ) Det jeg la merke til var at wow beta brukte opptil 540 MB ram på min lapptopp, dette er naturlig nok et problem ,da jeg bare har 512 innstalert. Hva er deres erfaringer på ram bruk?
mobilfreek Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 har lapptop som jeg skal sitte og surfe på web med og en stasjonær pc jeg skal spille wow på
Kasp Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Hva er deres erfaringer på ram bruk? De fleste av dagens programmer trengr faktisk 1gb ram, så vil så absolutt anbefale 1gb da dette vil hjelpe en stor del
guttorm Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Jeg er fult klar over det, jeg ville bare høre hvor mye ram deres maskiner brukte under beta. Jeg skal tilbake på den stsjonære så snart som mulig, den har en GB
TomaToe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 helt ærlig, dere overdriver noe sinnsykt! Hehe. det er en feber. Jeg har ikke tenkt på annet hele uka
Dʋgɢtung Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Har faktisk hatt WoW installert på tre maskiner. En med 512MB, en med 768MB, og en med 1024MB RAM. Det er ingen tvil om at det hjelper med mest mulig RAM, men slik er det jo med de aller fleste spill.
Dʋgɢtung Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 helt ærlig, dere overdriver noe sinnsykt! Hehe. det er en feber. Jeg har ikke tenkt på annet hele uka Da er vi to. Det eneste jeg har tenkt på denne uken er World of Warcraft og LOST
Dr3as Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Kun WoW for meg.. :| farlig dette her.. gått i min egen verden siden beta slutta..
Ildflue Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Håper de ikke releaser det før kl1205 i morra. Da har jeg sikkert rekt å komme meg hjem fra skolen:P hvis de releaser det i kveld får jeg ikke spillt med mindre jeg skal prøve på denne bærbare celeron 1.7ghz med elendig skjermkort og 256mb ram
Kim Roger Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 ca bare 30min igjen til klokka er 00: 01 nå! sitter her å sirrer på klokka mi hvert 5 sekund. virker som at den går ekstra treig i dag..
Ravn Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 (endret) Virker dodgy om serverene skal opp 00.01... Ingen reggeside enda Ingen plass å få patcha spillet i forkant.... Tror nok 00.01-kampen er tapt... EDIT: Har folk fått patcha noe som helst? Butikkversjonen da... Endret 10. februar 2005 av Odland81
TomaToe Skrevet 10. februar 2005 Skrevet 10. februar 2005 Men in the end blir det nok de arbeidsløse 30 åringene med mye fritid som eier alle i Levels og items..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå