Gå til innhold

Hvor mange har du vært sammen med?


sofarot

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse.

Ikke jeg, selv om 100 høres litt slitsomt ut... Å ikke minst dyrt med tanke på tlf regning.

 

Jeg liker ikke og være ilag med en jente 24/7, jeg takler det rett og slett ikke. Jeg MÅ trene, og jeg MÅ få lov å bestemme hverdagen min selv. Det kalles frihet, noe man mangler hvis man er i et seriøst forhold.

 

Eneste fordelen jeg kan se er at mat/trening kan bli mer stabilt av det siden man har en god grunn til og si nei til drikking. "Nei kan ikke drikke, dama vil jeg vil være ilag med henne. Vi skal se film" Den vanlige frasen fra alle som har dame.

Lenke til kommentar

Ville heller foretrukket ET seriøst langvarig forhold enn 100 useriøse.

Og du følte at du trengte å påpeke det fordi...?

 

Alle vil vel heller ha noe seriøst enn bare masse fling her og der.

 

Hyrlen: Ikke alle damer er sånn, da. :)

Fordi alex503 synes du var så heldig som hadde hatt så mange kjærester?

 

Hvis du leser et par poster opp så vil du også se at alle faktisk ikke vil hatt noe seriøst. Mange har en frykt for å "binde" seg, og vil helst at livet bare skal bare være en lek med masse forskjellige lekekamerater. Men det er nå så.

Lenke til kommentar
Jeg liker ikke og være ilag med en jente 24/7, jeg takler det rett og slett ikke. Jeg MÅ trene, og jeg MÅ få lov å bestemme hverdagen min selv. Det kalles frihet, noe man mangler hvis man er i et seriøst forhold.

Mener du at du ikke liker at jenter bestemmer over deg, eller mener du at du ikke liker å måtte ta hensyn til en annen person?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...