MrLee Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 enchantments får våpen til å lyse.. (slike man får ved å bruke profession enchanting) f.eks. minor beastslaying får sverdet til å lyse rødt jeg regner med at andre funskjoner lyser andre farger eller har andre visuelle effekter..(glitter o.s.v.)
Trygve Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 (endret) noen våpen lyser andre gjør ikke. blåe(epic) og lillae (legendary) lyser ofte. ellers er det vell noen spells som gjør at våpenet lyser i en kort periode. Ok, trudde kanskje at det gjekk ann å bruke Enchanting for at di skal lyse EDIT: mr.lee var før meg Endret 9. februar 2005 av Limited_Edition
Aasgaard Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 De fleste lysende våpen lyser fordi de har fått en enchant på seg. De fleste av de gode enchantene gir en eller annen form for glød. Det kan en enchanter ordne. Men, jeg synes synd på enchantere, blir stadig plaget av folk som bare mååå ha glødende våpen, men helst gratis.
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Du får våpen til å lyse ved å enchante dem. Et av yrkene som blir anbefalt for druids, er nettop enchanter. Som sagt før i tråden er de andre formene til en druid endel svakere en den ekte classen. Dette betyr selfølgelig ikke at de ikke er effektive. Druids er utrolig gode i pvp og kan slå en rogue nokså ofte hvis man bare vet hvordan man skal spille dem. Katte formen til druids er mye svakere en den egentlig burde være, og dette har selv Blizzard sett så de skal rette opp feilen om et par måneder. Dette har jeg lest på www.worldofwarcraft.com Endret 9. februar 2005 av Gainwardrobe
Sheel Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) noen våpen lyser andre gjør ikke. blåe(epic) og lillae (legendary) lyser ofte. ellers er det vell noen spells som gjør at våpenet lyser i en kort periode. Uhm.. Dette er vel "litt" feil? Jeg mener å tro at du kan "enchante" (En proffesion man kan få seg, som gjør så du kan plusse på visse scrolls så tingene dine blir bedre enn det de er fra utgangspunktet) slik at våpnene lyser i forskjellige farger. Vet ikke dette med sikkerhet, men jeg tror det er sånn. Edit: Der ja, Gainwardrobe var før meg, og Aasgaard forran der igjen. Endret 9. februar 2005 av Artex
Trygve Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting?
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Edit: Der ja, Gainwardrobe var før meg, og Aasgaard forran der igjen. Aktivt forum!
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting? Det er bra med herbalism. Les litt mer her: www.worldofwarcraft.com
chokke Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 kan ikke enchanter få våpen til å lyse? Sett det mye i IF, Selling enchatning beastslayer and nice red glow.
Tåkefyrste Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) De fleste lysende våpen lyser fordi de har fått en enchant på seg. De fleste av de gode enchantene gir en eller annen form for glød. Det kan en enchanter ordne. Men, jeg synes synd på enchantere, blir stadig plaget av folk som bare mååå ha glødende våpen, men helst gratis. Ja, kjenner til fenomenet. Folk ble sinnsykt forbanna og mente jeg var gjerrig når jeg skulle ha 60s for minor beastslaying, noe som er i nedre region av normalpris (60-90s) Kun guildmates kan få enchantments gratis nå og da. Det er ikke akkurat et billig yrke, da man ikke selger noenting man finner nesten. Alt går til disenchants for å skaffe seg ingredienser. Endret 9. februar 2005 av apollox
Trygve Skrevet 9. februar 2005 Forfatter Skrevet 9. februar 2005 Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting? Det er bra med herbalism. Les litt mer her: www.worldofwarcraft.com Er det ikke lurt å ha Alchemy i lag med herbalism?
Zindre- Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hehe, be dem gi deg ingrediensene og se reaksjonen deres.
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Hvilken annen proffesion er bra å ha i tilleg til Enchanting? Det er bra med herbalism. Les litt mer her: www.worldofwarcraft.com Er det ikke lurt å ha Alchemy i lag med herbalism? uhm. Nå blandet jeg vist alchemy med enchanting... Vel, jeg tror i hvertfall det er lurt å ha herbalism hvis du skal bli en enchanter, men jeg er ikke helt sikker...
Aasgaard Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Kun guildmates kan få enchantments gratis nå og da. Det er ikke akkurat et billig yrke, da man ikke selger noenting man finner nesten. Alt går til disenchants for å skaffe seg ingredienser. Jepp. Det jeg gjorde når jeg ville ha en enchant var at jeg skaffet råvarene til den selv, og så gav dem til enchanteren i guilden. Enkelt, og ingen utgifter for ham. Skal man imidlertid kjøpe enchants av andre må man regne med å betale en god del i fortjeneste. Enchanting er tross alt meget dyrt å levle opp, en må regne med at de som selger enchants vil tjene litt på det når de endelig har nådd 300. På "Closed Beta" var det for eksempel kun én person som kunne enchante med Crusader (viss sjanse for litt healing og +100 str i 15 sekunder). Den enchanten måtte man typisk ut med 100-150g for. Det er mye penger, men så må også en enchanter bruke veldig mye tid før han får en slik drop.
Twennie Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 noen våpen lyser andre gjør ikke. blåe(epic) og lillae (legendary) lyser ofte. ellers er det vell noen spells som gjør at våpenet lyser i en kort periode. Det er enchanting som gjør at våpen lyser, hvilken farge lyset er samt styrken kommer helt an på enchanten (og lyset er da permanent). Noen få våpen lyser av seg selv også. Blue items er forresten "rare" og purple er "epic". En druid i catform vil aldri bli like god dmgdealer som en godt utstyr rogue. Som det allerede er nevnt er det kun stats og level som utgjør en druids dps i shapes. Dessuten er druid svakere enn de andre klassene per definisjon, den vil aldri kunne fylle de andre klassenes rolle fullt ut, bortsett fra healingrollen.
Firesnake Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Du får våpen til å lyse ved å enchante dem. Et av yrkene som blir anbefalt for druids, er nettop enchanter. Som sagt før i tråden er de andre formene til en druid endel svakere en den ekte classen. Dette betyr selfølgelig ikke at de ikke er effektive. Druids er utrolig gode i pvp og kan slå en rogue nokså ofte hvis man bare vet hvordan man skal spille dem. Katte formen til druids er mye svakere en den egentlig burde være, og dette har selv Blizzard sett så de skal rette opp feilen om et par måneder. Dette har jeg lest på www.worldofwarcraft.com Emmm aso har du sett den filmen Gimped der er det en lvl 60 druid som har problem med en Rogue lvl 59 så vil sei Rogue er Utrulig BRA i PvP
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) Du får våpen til å lyse ved å enchante dem. Et av yrkene som blir anbefalt for druids, er nettop enchanter. Som sagt før i tråden er de andre formene til en druid endel svakere en den ekte classen. Dette betyr selfølgelig ikke at de ikke er effektive. Druids er utrolig gode i pvp og kan slå en rogue nokså ofte hvis man bare vet hvordan man skal spille dem. Katte formen til druids er mye svakere en den egentlig burde være, og dette har selv Blizzard sett så de skal rette opp feilen om et par måneder. Dette har jeg lest på www.worldofwarcraft.com Emmm aso har du sett den filmen Gimped der er det en lvl 60 druid som har problem med en Rogue lvl 59 så vil sei Rogue er Utrulig BRA i PvP Jeg sier absolutt ikke at rogue ikke er bra i pvp, men kun at en druid vil kunne vinne endel kamper mot en. I alle dueller jeg så hvor det var druid mot rogue, så vant druiden 7/10 ganger.Hvis roguen får komme nærme druiden, vil druiden være ille ute, men hvis druiden klarer å holde avstand ved hjelp av roots, vil roguen slite. Dette gjelder forøvrig alle mele klasser (kanskje untatt paladin som kan heale seg selv) Endret 9. februar 2005 av Gainwardrobe
Mandarb Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 pvp er/skal ikke ver 1v1. Om druid er dårlig 1v1 gjør ikke klassen til en dårlig klasse.
Gainwardrobe Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 (endret) pvp er/skal ikke ver 1v1. Om druid er dårlig 1v1 gjør ikke klassen til en dårlig klasse. Men druid er ikke dårlig 1vs1, i hvertfall ikke i alle kampene jeg har sett i beta. (pvp server). Druids er ganske enkelt en nokså effektiv pvp klasse. Endret 9. februar 2005 av Gainwardrobe
Mandarb Skrevet 9. februar 2005 Skrevet 9. februar 2005 Jeg som shaman haddde aldri problem med å ta druider. Detter var vel fordi jeg klarte å stoppe de fleste root spellane som blei prøvd mot meg. Men regner med at en rogue vil ha problem viss han blir oppdaget først..viss ikke så har rogue mange skills som stopper roots.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå