Gå til innhold

Ukens morsomste tråd..hehe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Veeeeeeldig fake, men fremdeles hysterisk morsom :)

Edit: Bevis for fake står nedover i tråden. Bla at du har 5-10sek immunity etter den "wears off", samt at MC bare har 30 feet radius, som regel bare varer 8 sek, brytes veldig lett dersom du beveger på deg og mye mer :) (Altså at det rett og slett ville vært for vanskelig å time det)

Endret av Blib
Skrevet

Quote:

MC was nerfed in PvP and now is limited to 15 seconds, but usually lasts only 7-8. It's like Fear.

If I were you I would have laughed my ass off at the situation, but you don't seem to have liked it very much... I'm not sure I even believe it, it's pretty far fetched. For one thing there aren't that many priests! =p

But it certainly is possible if they recast every 5-10 seconds or so.

Skrevet
mobilfreak skrev:

haha morsom den fikk lattekrampe--- han fyren som har laget den tråden må ha hatt en iq på 10

mobilfreak skrev:

haha morsom den fikk lattekrampe--- han fyren som har laget den tråden må ha hatt en iq på 10

---

haha, må være du som har lav iq. han skrev det bare på kødd og det var veldig bra skrevet! dessuten er det ikke mulig å leve med en iq på 10 så...

Skrevet

det har faen meg skjedd med meg også. ikke så ekstremt da. men masse horde raidet lakenshire og en gjeng prester mindcontrollet meg i en stund. var scary. men de ble drept ganske raskt :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...