Gå til innhold

Evig dilemma! Horde eller alliance?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, mange av dere er saklig usaklige.

 

Jeg har foreløpig bare vært horde (undead roge og priest), men jeg har tenkt til å være alliance i retail. Selvfølgelig er det litt vittig at folk velger å være night elf fordi de har sett LOTR, men de fleste velger jo chars (race) delvis ut i fra det de synes er kult.

 

Personlig synes jeg undercity var noe jævlig dritt, men det er sikkert fordi jeg er fantastisk n00b og ikke gadd å prøve å sette meg inn i byen. Jeg begynte å spille på final beta'en litt seint, - men skal ta det igjen når retail kommer ;)

Lenke til kommentar
er det bare jeg som synes orc/troll females er små-sexy? :p

Godt mulig :p Men jeg tror jeg har lest et par slike poster før. Regner med at det var ironisk? ;)

litt..men ikke helt...(alle vitser har jo en kjerne av sannhet :))

 

darkness: LOTR alver er jo helt forskjellige fra Kaldorei da...skjønt jeg er vel kanskje for opphengt i fantasy litteratur til å se at "mannen i gata" ikke veit forskjell :)

Lenke til kommentar

Jaja.. Etter å vert på jobb og lest sirka 30 nye poster her. Så må jeg si det var mye off topic.. Men også mye gode svart.. Tror nok det blir HORDE for meg jah..

 

Ble solgt av argumente.. Da kan du slakte kammeratene dine i ALLIANCE..

Jeg kommer nok til å være rundt undercity til jeg er lvl 10 så reise til ogrimar å starte quests rundt XR..

 

Trolig så går jeg undead rogue.. Men fader tauran shaman frister.. Bare redd for at shaman og paladin skal få seg en skikkelig nerf etterhvert..

Lenke til kommentar

Joda, godt mulig. Men hvem bryr seg? Jeg synes bare det er vittig at folk velger på et slikt grunnlag..

 

Jeg ville ikke valgt horde på grunnlaget av at "da kan du slakte alle kameratene dine som er alliance". Hvem skal da hjelpe deg når du trenger hjelp? :)

 

Må innrømme at jeg velger alliance fordi de andre jeg spiller med skal være alliance.

Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Joda, godt mulig. Men hvem bryr seg? Jeg synes bare det er vittig at folk velger på et slikt grunnlag..

 

Jeg ville ikke valgt horde på grunnlaget av at "da kan du slakte alle kameratene dine som er alliance". Hvem skal da hjelpe deg når du trenger hjelp? :)

 

Må innrømme at jeg velger alliance fordi de andre jeg spiller med skal være alliance.

Ehh? Dette er jo ikke hovedgrunnlaget mitt. Noen av grunnene.

 

Undead er den stiligste rasen.

Undead har canibalism.

Undead har will of forsaken.

Undead har ett av de feteste mountene.

Horde er hardcore :cool:

 

Verste jeg visste når jeg spilte i STV (SV) og ble ganket av en på 3-5 lvl over meg. Så står det 5 alliance folk rundt å bare ser på..

 

:dribble:

Lenke til kommentar
4 første argumentene dine = helt greie

siste: Hvorfor er Horde mer hardcore enn Alliance? hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Synes bare det..

 

Alliance:

 

Gnome = ser ut som småbarn

Human = Backstreetboys og Spicegirls

Dwarf = Kule

Nigth Elf = Commerz

 

Horde:

 

Tauran = Største, mest massive fyren

Urc = Også massive, ser harde ut.

Undead = Fyren er jo død, hvor kult er ikkje det?

Troll = Jah, grei nok.

 

 

Ellers har jeg bare spilt alliance. Jeg har blitt ganket i nærvær av andre alliance som kunne hjulpet meg å drept han. Ellers om noen horde "holder" et alliance området. Så har jeg aldri fått hjelp til å ta området tilbake.

Lenke til kommentar
Alliance:

 

Gnome = ser ut som småbarn

Human = Backstreetboys og Spicegirls

Dwarf = Kule

Nigth Elf = Commerz

 

Horde:

 

Tauran = Største, mest massive fyren

Urc = Også massive, ser harde ut.

Undead = Fyren er jo død, hvor kult er ikkje det?

Troll = Jah, grei nok.

 

 

Ellers har jeg bare spilt alliance. Jeg har blitt ganket i nærvær av andre alliance som kunne hjulpet meg å drept han. Ellers om noen horde "holder" et alliance området. Så har jeg aldri fått hjelp til å ta området tilbake.

skjønner at du er litt biased, men hvis du sier Nigth Elves er kommers, så må du ikke prøve å utelate at Undead også er det.

Lenke til kommentar

hardcore? kanskje måten de danser på ja, men ellers fattig lite :)

 

Tauren, orcs og Trolls kan jeg være enig med, men Undead er så 14tiss "WKD j3g 3r d0d, f3dt motafookka! blæææææ!" at jeg kunne spy...(Ikke at night elves ikke er det samme på en litt annen måte da...)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...