Gå til innhold

Hvilket MMORPG vil du spille...?

Hvilket MMORPG vil du spille?  

285 stemmer

1. 1. Hvilket MMORPG vil du spille?

• EverQuest
      0
    • EverQuest 2
      12
    • Dark Age of Camelot
      3
    • Star Wars Galaxies
      9
    • Anarchy Online
      15
    • EVE Online
      10
    • World of Warcraft
      159
    • Annet MMORPG
      40
    • Jeg kommer ikke til å spille noen MMORPG
      37

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

er ikke sikker enda jeg. Har ikke vert borti MMORPGs før siden det er så tidkrevende(jeg er en person som ville brukt mye tid på det iallefall). Men vurderer å gå til innkjøp av WoW. Er bare ikke helt overbevist enda. Men nå har jeg jo vert trofast Blizzard spiller oppigjenom årene og de har aldri skuffet!!! Det skal de ha for. Dessuten blir det vel som en slags investering uansett. Istedenfor å kjøpe nye spill hver måned som bare varer en måned eller to før de havner på støvhylla så sper man bare litt penger i en MMORPG som har en sinnsyk lengre levetid.

Endret av Skabb
Skrevet
Hvor er guildwars da? :(

Ah, det burde jeg kanskje tatt med som eget punkt. Sorry, du får bare stemme Annet da, og gi beskjed her i tråden som du har gjort :)

Skrevet

Det blir World of WarCraft her i gården. Sitter å gliser med Collector's Edition i neven den 10. og venter på at serverene skal karre seg opp.

*fryd og glede*

Skrevet (endret)

Har spillt litt Face of Mankind open beta i det siste. Er litt stilig, men føler meg fremdeles komplett newbie. :blush:

Edit: spillet føles litt mer som et FPS spill på måten du beveger deg og skyter.

Edit2: Jeg må vel spille WoW (Horde) siden det er så mange andre nordmenn som skla spille de.

Endret av PantZman
Skrevet
Ah, det burde jeg kanskje tatt med som eget punkt. Sorry, du får bare stemme Annet da, og gi beskjed her i tråden som du har gjort

Ja, det burde du strengt tatt ha gjort :roll:

Skal spille både GuildWars og nesten helt sikkert WoW, men det vil nok gå mest i GuildWars grunnet jeg er med i et guild og alt det der :)

Skrevet

har spelt både WoW og guild wars betaene, og hadde det mykje artig med begge, men det ender sikkert opp med at eg ikkje kjøper nokon av dei.

Skrevet
Kommer ikke til å spille noe MMPORG, men det ville vel vært WoW om det skulle vært noe.

jeg også! er synd med betalinga! hadde det ikkke vært for dan ville jeg nok spilt det

Er så og si enig. Å måtte betale full pris for et spill, for så å måtte betale et stort månedsgebyr blir litt for mye.

Skrevet (endret)

Jeg har prøvd en god del MMORPG's, og jeg foretrekker World of Warcraft. Hvis jeg måtte velge noen annen, ville det garantert blitt Anarchy Online med expansion packs. Star Wars: Galaxies vil jeg heller ikke anbefale. Dette var en fornærmelse mot Star Wars.

City of Heroes var utrolig skuffende. Everquest II var ikke veldig mye å skryte av. De andre MMORPGene jeg har betatestet har heller ikke vært noe å skryte av. Nei, det eneste MMORPG'et som faktisk har hektet meg _skikkelig_ er World of Warcraft.

Endret av Complexion
Skrevet

Skal snart til å spille Face of Mankind, gleder meg som en liten unge! :wee: Har spilt Star Wars Galaxies på en 10 dagers trial nå og har også en 30 dagers trial på Anarchy Online som jeg kan starte når som helst. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...