Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe crap UI.

 

Jeg ba vel aldri om din mening angående interfacet mitt, gjorde jeg?

Det funker for meg.

 

Trenger ikke å be om mening på et forum, her kan man si what's0'evah, og slikt skaper man diskusjon når personen på andre siden er kanskje uenig.

 

Så også på et tråd du ble kicked fra dungeon, kan hende det har noe med UIen å gjøre at du gjorde det så dårlig at du fikk kick, men gud vet, kan jo være noe annet.

Lenke til kommentar

Så også på et tråd du ble kicked fra dungeon, kan hende det har noe med UIen å gjøre at du gjorde det så dårlig at du fikk kick, men gud vet, kan jo være noe annet.

 

Det ser kanskje veldig simpelt ut, men når jeg er i gruppe osv så kommer en del viktig informasjon til syne. F.eks popper Grid fram, slik at jeg har full kontroll over liv på de i gruppen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Holder en god knapp på TukUI. Ikke original, men finnes drøssevis av modda utgaver på forumet. Kan godt være han har gjort en del selv også, er ikke så alt for avansert.

 

Edit:

Essentially its all elv, fortexorcist, power aura's classic, rangechecker, recount, omen imbedded into right Elv chat frame.

ElvUI er en av de mest komplette redigerte versjonene av TukUI. Resten sier seg vel selv.

Endret av Bushmann
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...