Gå til innhold

Den store UI tråden. Lurer du på noe? Spør her!


Anbefalte innlegg

Joda, fett nok. Kan prøve det og. Point me in the right direction.

 

Den der prosentgreia nzrm har linka (og andre) virka forsåvidt ganske feit. ^^

 

Usikker på om det er denne typen du mener, men disse heter ouf_Hank, og finnes på wowinterface.com. De settes opp via lua, men er ganske kurrant.

 

satiUI.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Jeg bruker Razer sin addon pga. den fulgte med musen jeg kjøpte, men det er noen ting jeg ikke liker ved den.

 

F.eks når jeg er druid så mapper den opp abilites som jeg kan bruke i cat-form mens jeg er i vanlig form.

 

 

Dersom jeg prøver å fjerne abilities som tilhører cat-form så forsvinner de fra hovedbaren i cat-form også.

 

Finnes det noen lignende addons som håndterer dette bedre? Veldig plagsomt å ha dobbelt opp med abilities, de kaster også bort mye plass mens jeg er i vanlig form.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Razer sin addon pga. den fulgte med musen jeg kjøpte, men det er noen ting jeg ikke liker ved den.

 

F.eks når jeg er druid så mapper den opp abilites som jeg kan bruke i cat-form mens jeg er i vanlig form.

 

 

Dersom jeg prøver å fjerne abilities som tilhører cat-form så forsvinner de fra hovedbaren i cat-form også.

 

Finnes det noen lignende addons som håndterer dette bedre? Veldig plagsomt å ha dobbelt opp med abilities, de kaster også bort mye plass mens jeg er i vanlig form.

 

Kan fikses med å lage macro av de diverse spells etc.

Men om du har mulighet ville jeg ha prøvd ut bartender hvor du enkelt kan fikse problemet ditt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...