NorThy Skrevet 3. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) . Endret 23. april 2016 av NorThy Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Har et lite problem med "Trinity Bars". Saken er noen ganger midt i en instanse så fi forsvinner action bar 1, og hvis jeg relogger så dukker den opp, men da helt neddi høyre hjørne, så jeg må sette opp igjen hele greia. Noen som har vært borti dette problemet og vet hva som kan gjøres? 8533065[/snapback] Hade selv problemer med trinity addonet og byttet det ut mot Bartender3. Det funker mye mye bedre syns jeg! Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Heisann Lurer på hva en addon som skiller General chat log og combat log, slik at du kan se begge samtidig. På forhånd takk;) Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Det trenger du ingen addon til, det er bare å dra Combat Log-fanen vekk fra chatten. Mulig du må unlocke chatten først. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 aha stemmer, kan prøve det. Men kan jo høre om du veit om noen fancy UI for dette;) kjedelig med Blizz sin trause look Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Den svarte baren som er i bakgrunnen på toppen og på bunnen her, hva er det? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 Skinner eller CT_Viewport. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Takk takk! Virker som det var skinner hvertfall der øverst bak party members. EDIT: Ka heter den blå buff tingen, og de chat greiene da? Endret 5. mai 2007 av Pinguvin Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Noen som vet om det finnes en font du kan laste ned som forandrer fonten tilbake til slik den var i Beta? Savner den Her er hvordan den ser ut for de som ikke husker / ikke spilte da: http://video.google.com/videoplay?docid=69...314&q=indalamar Endret 6. mai 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 nei desverre, men dæven! det er ikke så rart at de nerfa warriors endel Oneshotter mobs 3 level lavere Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som veit om ein Addon som viser de spesielle raid targets, som stjerne, skull osv. Lenke til kommentar
Sti4n Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Den svarte baren som er i bakgrunnen på toppen og på bunnen her, hva er det? 8542312[/snapback] Hva heter de raidframene der? Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Det er ag_UnitFrames Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) nei desverre, men dæven! det er ikke så rart at de nerfa warriors endel Oneshotter mobs 3 level lavere 8546564[/snapback] Beste med hele filmen er at han løper med green :!: Min full epic warrior på level 60 klarte maks 6 mobs der før jeg måtte reste ikke meg, men dette er krefter.. edit: http://video.google.com/videoplay?docid=41...738&q=indalamar Endret 6. mai 2007 av Smeagoldfish Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Noen som veit om ein Addon som viser de spesielle raid targets, som stjerne, skull osv. 8546632[/snapback] er vel bare å høyre klikke når du er leader og velge ikon det Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror ikke det var det som han mente. Han tenker nok sikkert på eet addon som viser de i en target frame el. Igrunn kjekkt når dem sier, nuke moon. Trykke på en egen frame der moon er framen er. Lenke til kommentar
Shadowman_15 Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Tror ikke det var det som han mente. Han tenker nok sikkert på eet addon som viser de i en target frame el. Igrunn kjekkt når dem sier, nuke moon. Trykke på en egen frame der moon er framen er. 8547663[/snapback] Ja, de e noe slik jeg mener Hadde den før men har sletta den etter formatering Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 6. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2007 Ka heter den blå buff tingen, og de chat greiene da? 8542424[/snapback] Kan se ut som CT_BuffMod. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, de e noe slik jeg mener Hadde den før men har sletta den etter formatering 8549460[/snapback] Hvorfor kopierte du da ikke wow-mappen til et annet sted og beholdt alle innstillinger og addOns? En god regel er å legge wow på en annen disk helst, så overlever det evt crash av windows også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå