Gå til innhold

Forslag til forbedring av smilie-lageret!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan godt få komme flere smilies i det panelet du får frem når du trykker på "Klikk her for fler smileys", men ute i selve post innlegg vinduet ser jeg helst at det blir uforandret.

EDIT: Men ikke de smileyene som er postet her. De var forferdelige.

Endret av Dingot0m
Skrevet

Hvorfor fylle postene med smileys, se eksempel under... :p

Ryddig eks:

F**** pcen funker ikke!

Smiley-versjon:

:scared::yucky: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! :realmad::wallbash::realmad:

Skrevet

QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32)

Ryddig eks:
F**** pcen funker ikke!

Smiley-versjon:
:scared::yucky: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! :realmad::wallbash::realmad:

Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn.

Skrevet

QUOTE (LoS @ 05/02/2005 : 17:33)
QUOTE (datating @ 05/02/2005 : 17:32)

Ryddig eks:
F**** pcen funker ikke!

Smiley-versjon:
:scared:  :yucky: F**** den j***** mo*** fuc*ings pcen vil jo for hel*ete ikke starte!! :realmad:  :wallbash:  :realmad:

Hørt rykter om at det kan være kjekt å ha like setninger når du sammeligner sånn.

Hehe, men ser man ikke stort sett sånne setninger da? De som overdriver med smileys overdriver med noe mer også... :p

Skrevet

De smiliene der var utrolig grusomme! Ikke legg inn flere smilier, i beg of you!

Vil nødig se tråder bli ødelagt av overforbruk av elendig smilier. Spør på webdesign-delen om de var pene. Du vil få et negativt svar ;)

Skrevet

Fjern alle smileyene. De hjelper ikke på noe vis til å overbære informasjon i noen samtale som hører hjemme på dette forumet uansett.

Skrevet

Animerte smileys er generelt ein uting, så eg tviler på at slike forslag vil bli vedtatt i forumstyret (eg vil i alle fall stemme imot). Dersom det er nokon nye smileys som står i stil til dei me allereie har, så må dei gjerne postast her. Dei smileyane som er vist over står ikkje i stil til dagens forum, og vil difor ikkje bli vurdert.

Forresten, så er denne tråden feilposta, og eg flytter den til rett kategori.

Skrevet

Ok...Så drit i forslaga, poenget er at jeg synes andre forum har litt bedre utvalg av smilies...

Jeg mener ikke nødvendigvis flere, men f.eks. Mange av smiliene betyr det samme:

Dere har ihvertfall 3 forskjellige smilies som betyr "nei" og flere "oppgitt/himling"

Skrevet (endret)

Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre "smiletryner" så kan man jo bruke IMG-taggen.

Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

Endret av @kd
Skrevet

QUOTE (@kd @ 05/02/2005 : 21:59)
Jeg synes smiliene vi har her fra før av holder i massevis, og hvis man absolutt må bruke en eller flere andre smiler så kan man jo bruke IMG-taggen.
Animerte smilies er slitsomt å se på, særlig sånne som ruller over skjermen og lignende. Derfor synes jeg at vi burde holde oss unna slike.

enig :thumbup:

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...