nazrm Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Sier nok mer om folka i guildet ditt enn noe annet. :x
HawP Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Er dere sikker på det?For da vil jo hele poenget med at det koster dobbelt så mye mana, bli borte. Nei, ikke helt borte. For du vil da ha litt mindre mana mens den er aktiv. Så poenget til Blizzard har nok ikke vært å skulle gjøre den dyrere å bruke, men heller å dyrere "å starte". Dvs. "slenger du vilt rundt deg" med Lifebloom så vil du merke det ved at du vil ha mindre mana igjen (enn før) til andre ting fram til de har blomstret...
Superslask Skrevet 2. mars 2009 Skrevet 2. mars 2009 Greia er jo at man bare får igjen lifebloom-mana*3 uansett hvor lenge man har holdt 3 stacks oppe. Rolling lifeblooms blir veldig dyrt, meens en random lifebloom eller tre forblir like billig totalt sett, faktisk bedre da du får bloom*3.
PSV Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 Lifebloom Live: Lifebloom (UnB): 489 Mana. Lifebloom (2T7): 465 Mana. Lifebloom (ToL): 372 Mana. Lifebloom PTR: Lifebloom (UnB): 978 Mana. (Effektivt: 489 Mana) Lifebloom (2T7): 930 Mana. (Effektivt: 441 Mana) Lifebloom (ToL): 744 Mana. (Effektivt: 255 Mana) Antar at det blir noe slikt hvis ikke jeg er heeelt på vidda. Uansett, Moonkins: * Eclipse now gives you a 33% chance of increasing damage done by Wrath by 30% (up from 20%) when you critically hit with Starfire.* Nature's Grace now increasing your spell casting speed by 20% for 3 sec. (Old - Reduced the casting time of your next spell by 0.5 sec.) Oppfatter det slik at den første er en buff som gjør at Wrath Eclipse blir mye bedre enn Starfire Eclipse. Rotasjon kommer til å endre seg fra Wrath-spam til Eclipse, så Starfire til det motsatte. Nature's Grade gjør at Wrath ikke lengre klippes så lett. Noen som vet hvor ''significant'' buff Insect Swarm får? Har lest litt på dette (EJ, MMO etc.) og de fleste antar en ganske liten buff.
storken Skrevet 8. mars 2009 Skrevet 8. mars 2009 grid + lifebloomer = win Grid for raidheals, Lifebloomer for rolling av hots (inkluderer Regrowth og rejuv) på ots og mt
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2009 Skrevet 9. mars 2009 (endret) Uansett, Moonkins: * Eclipse now gives you a 33% chance of increasing damage done by Wrath by 30% (up from 20%) when you critically hit with Starfire.* Nature's Grace now increasing your spell casting speed by 20% for 3 sec. (Old - Reduced the casting time of your next spell by 0.5 sec.) Oppfatter det slik at den første er en buff som gjør at Wrath Eclipse blir mye bedre enn Starfire Eclipse. Rotasjon kommer til å endre seg fra Wrath-spam til Eclipse, så Starfire til det motsatte. Nature's Grade gjør at Wrath ikke lengre klippes så lett. Noen som vet hvor ''significant'' buff Insect Swarm får? Har lest litt på dette (EJ, MMO etc.) og de fleste antar en ganske liten buff. Spell coefficient går fra 0.12 til 0.2 per tick på insect swarm, så det er en ganske grei buff egentlig. Hva gjelder eclipse så kommer starfire eclipse til å være bedre så lenge du har bra gear (altså med sånn ca. 550 haste så vil wrath fremdeles komme under 1 sek og det er jo bare ubrukelig). Men det er gjør såklart mindre med dette hvis du driter deg ut og får wrath eclipse. Endret 9. mars 2009 av SBS
Whiteshit Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Tankingrotasjon på trash og boss? Har akkurat respecca fra oomkin til Feral, og må ha et par heads-up. Alvorlig lenge sia eg har tanka som bjørn.
Slimda Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Ved pull: Faerie Fire. Maul + Lacerate + Mangle. Når du har 5x Lacerate, gå over til Swipe, men hold 5x Lacerate i live. Mot trash er det enkelt. Maul + Swipe på 3+ mobs. Maul + Lacerate + Mangle på 2 mobs. HUsk Faerie Fire om du ikke har Doomkin. *edit* Husk også Barkskin så ofte som mulig. 12-15 sekunder med 20% mindre skade hvert minutt er ikke å fnyse av. Endret 20. mars 2009 av Slimda
Altobelli Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Har skifta spec til feral for å PvPe litt. Er ganske fersk i PvP, og trenger tips til hva jeg bør gjøre. Regner med det er litt forskjellig fra cloth-mail/plate users
tflovik Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Ved pull: Faerie Fire.Maul + Lacerate + Mangle. Når du har 5x Lacerate, gå over til Swipe, men hold 5x Lacerate i live. Mot trash er det enkelt. Maul + Swipe på 3+ mobs. Maul + Lacerate + Mangle på 2 mobs. HUsk Faerie Fire om du ikke har Doomkin. *edit* Husk også Barkskin så ofte som mulig. 12-15 sekunder med 20% mindre skade hvert minutt er ikke å fnyse av. Det kan være lurt å pulle i casterform noen ganger, f.eks ved 3-4 mobs - aoe --> skift til bearform --> ff på main target osv.
Slimda Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Det kan være lurt å pulle i casterform noen ganger, f.eks ved 3-4 mobs - aoe --> skift til bearform --> ff på main target osv. Det har jeg til dags dato ikke sett noe vits i å gjøre. Feral Charge + Swipe fikser den biffen. Eneste gangen jeg puller med Hurricane, er når jeg tar Achievement hos første-bossen i Azjol-Nerub. (AoE+Moonfire, løpe til h... ut av instansen mens resten av gruppa grisebanker bossen)
Sondring Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 (endret) Tror det ble mest brukt ved litt seriøse heroics i tBC; swipe var jo ikke så bra da som det er nå, og antall mobs/pull var også større. Endret 24. mars 2009 av Sondring
tflovik Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Tror det ble mest brukt ved litt seriøse heroics i tBC; swipe var jo ikke så bra da som det er nå, og antall mobs/pull var også større. Jepp, jeg tanket heroics med min druid i TBC(druiden er parkert på lvl70). Det var flere plasser man måtte pulle grupper av mobs. hvis man charget inn var det stor risiko for å pulle flere grupper noe som lett ble en wipe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå