Gå til innhold

Noen snarveier i Photoshop CS fungerer ikke


tomviktor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, vel jeg har original og det samme har en kollega av meg da vi begge jobber i samme firma og har lisens på dette og hans taster fungerer ikke!!

Noen som vet hva problemet er? De fungerte før...

 

Det er så typisk at folk skriver at det er typisk for piratkopier... Hvordan kan maskinen hvite om det er en original eller en piratkopi?? Dde inneholder jo stort sett samme data....

 

Uansett, før jeg formaterte HD fungerte tastene fint. Etter en formatering, gikk alt skeis og jeg fikk aldri funksjonen tilbake... Gutta hos Adobe forstod ikke problemet... Blir syk av dette...

Endret av tomviktor
Lenke til kommentar

Det er så typisk at folk skriver at det er typisk for piratkopier... Hvordan kan maskinen hvite om det er en original eller en piratkopi??

Det er ikke så rart han nevner dette. Det problemet du nevner ER faktisk typisk for den cracka versjonen av Photoshop. Fra crackergruppa som kaller seg for Paradox. Har sett folk med denne versjonen har klaget over dette massevis av ganger, og jeg har aldri hørt om noen med lovlig versjon med det samme problemet. Sier ikke at dette gjelder deg. Har du lovlig versjon så har du det. Men at han nevnte det er ikke så rart... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...