Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For da ville det jo vært bedre å betale 1500 kr for paka istedenfor 3000.. sparer jo masse penger..

Andre som har \har hørt om suksessfulle kjøp på Ebay?

Tja, i desember var det en del som solgte PSP veldig billig på ebay. I beskrivelsen av varen listet de opp alle mulige specs og bilder og informasjon. Helt nederst med liten skrift stod det "please note that you are buying information on where to buy a PSP". De som ikke så dette og kjøpte varen for nærmere 100 dollar fikk en mail med link til lik-sang. Ifølge ebay er ikke dette svindel, ettersom det står på produktbeskrivelsen hva varen er. Så man bør vise litt aktsomhet når priser er mistenkelig lave.

Lenke til kommentar
Tja, i desember var det en del som solgte PSP veldig billig på ebay. I beskrivelsen av varen listet de opp alle mulige specs og bilder og informasjon. Helt nederst med liten skrift stod det "please note that you are buying information on where to buy a PSP". De som ikke så dette og kjøpte varen for nærmere 100 dollar fikk en mail med link til lik-sang. Ifølge ebay er ikke dette svindel, ettersom det står på produktbeskrivelsen hva varen er. Så man bør vise litt aktsomhet når priser er mistenkelig lave.

Ouch! :ohmy:

Lenke til kommentar
For da ville det jo vært bedre å betale 1500 kr for paka istedenfor 3000.. sparer jo masse penger..

Andre som har \har hørt om suksessfulle kjøp på Ebay?

Tja, i desember var det en del som solgte PSP veldig billig på ebay. I beskrivelsen av varen listet de opp alle mulige specs og bilder og informasjon. Helt nederst med liten skrift stod det "please note that you are buying information on where to buy a PSP". De som ikke så dette og kjøpte varen for nærmere 100 dollar fikk en mail med link til lik-sang. Ifølge ebay er ikke dette svindel, ettersom det står på produktbeskrivelsen hva varen er. Så man bør vise litt aktsomhet når priser er mistenkelig lave.

Tabbe da :roll:

Lenke til kommentar

huff. Da klarte ikke jeg å vente heller og har herved kjøpt en Value Pack med RIDGE RACER til 399$.

 

Får den shippa med UPS fra play-asia.com

 

Er det noen av dere som har sluppet toll enda? eller har alle her betalt toll når dere

fikk den fra asia?

 

jeg merket at når jeg fikk et spill fra play-asia.com som kosta 59$ så stod det VALUE: 21$ på konvelutten slik at jeg slapp toll. Håper de gjør det på min PSP også.

Lenke til kommentar

Hei!

Hvis det er noen her som ikke har skaffet seg psp ennå og som har lyst til(jeg) det kan jo besøke play.com for 199 pund. De får den 24 mars, de sender gratis. Toll så blir det vel ca 2500 kroner. Jeg har stor erfaring med play.com de sender fort assa. Dete er ment som et tips til de som vil ha psp.

Lenke til kommentar
Hei!

Hvis det er noen her som ikke har skaffet seg psp ennå og som har lyst til(jeg) det kan jo besøke play.com for 199 pund. De får den 24 mars, de sender gratis. Toll så blir det vel ca 2500 kroner. Jeg har stor erfaring med play.com de sender fort assa. Dete er ment som et tips til de som vil ha psp.

Ikke nødvendig å bestille dyrt fra play.com når man kan få den innen tre dager fra Lik-Sang? ;) (som forøvrig har sunket prisen til 279$ bare 3 dager etter at jeg fikk min PSP derfra :thumbdown: )

Lenke til kommentar
CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23

  Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? 

 

Er det lov?? :hmm::hmm:

Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan :dontgetit:

Er ikke lov hvis det ikke er Norsk/skandinavisk bruksanvisning =)

Det er det veldig liten sannsynlighet for at det er da :ermm:

Alle tekster og bokstaver på hver eneste side av bruksanvisningen var japansk. så er ikke dette lov da? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...