Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var min PSP bestilt! :w00t:

Hvor bestilte du? Har veldig lyst til å bestille meg en da jeg har nesten 6k på konto. Men jeg må nesten ha penger til kjøretimer også :p Hvor er det forresten billigst å bestille en pakke med PSP, skjermbeskytter, veske og et spill? :blush:

Jeg kjøpte min fra www.lik-sang.com.

Jeg bestilte: Sony PSP Value Pack, Ridge Racers, USB Transfer Cable og Screen Protector for ca 2000,- NOK. :

:)

Lenke til kommentar

Er det noen som med 100% sikkerhet kan si meg at jeg kan spille amerikanske spill på min Sony PSP kjøpt fra lik-sang.com? Vurderer å bestille meg flere spill, men vil være 100% sikker først. De fleste sier den er sonefri på spill, men noen sier den ikke er det. Jeg fikk forresten min psp i dag. Value pack med Need For Speed pluss frakt ble 2650,- Gikk utrolig raskt å få den. Bestilte søndag kveld. Fikk den i dag tidlig! Veldig veldig bra spør du meg. Slapp toll. De sender med ett firma som heter UPS. Ikke Posten heldigvis :yes:

Lenke til kommentar
Er det noen som med 100% sikkerhet kan si meg at jeg kan spille amerikanske spill på min Sony PSP kjøpt fra lik-sang.com? Vurderer å bestille meg flere spill, men vil være 100% sikker først. De fleste sier den er sonefri på spill, men noen sier den ikke er det. Jeg fikk forresten min psp i dag. Value pack med Need For Speed pluss frakt ble 2650,- Gikk utrolig raskt å få den. Bestilte søndag kveld. Fikk den i dag tidlig! Veldig veldig bra spør du meg. Slapp toll. De sender med ett firma som heter UPS. Ikke Posten heldigvis :yes:

Ja IGN har testet et amerikansk spill på en japansk konsoll og det funket.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...