Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan får jeg kontakt med PSPen fra pcen? jeg har lagt inn <connection> på den

og hvordan skifter jeg farge, ifra gult til blått for eksempel?

grattis :) velkommen i gjengen :)

 

for å skifte farge må du skifte måneden i dato innstillinger.

 

for å koble den til dataen må du kjøpe en usb mini - b kabel, og slå på usb mode på PSPen.

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Er det bra og se på film på PSP'en eller?

Blir det ikke kjedelig og se på liten skjerm?

Jeg har enda ikke fått min PSP, men har sett film på min P900 som har enda mindre skjerm, med P900 ble det bittelitt for lite så jeg brukte den ikke så altfor mye, men PSP har akkurat stor nok skjerm til at man kan bruke den på bussen/toget eller i bilen :yes:

(og på hytta uten tv :p )

Lenke til kommentar
(CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23)

Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? 

 

Er det lov?? :hmm::hmm:

Endret av dueno
Lenke til kommentar
CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23

  Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? 

 

Er det lov?? :hmm::hmm:

Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan :dontgetit:

Lenke til kommentar

Lurte på en ting.. Leste litt rundt omkring på Ebay.com.. så at det var PSP value packs der til rundt $100.. Er det lurt å kjøpe ting herfra? :hmm:

Tenkte på de selgerene som har over 100 solgte items og 100% positive feedback så burde det jo gå bra.

 

For da ville det jo vært bedre å betale 1500 kr for paka istedenfor 3000.. sparer jo masse penger..

Andre som har \har hørt om suksessfulle kjøp på Ebay?

 

EDIT: Skrivefeil

Endret av Pelas
Lenke til kommentar
CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23

  Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? 

 

Er det lov?? :hmm::hmm:

Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan :dontgetit:

Er ikke lov hvis det ikke er Norsk/skandinavisk bruksanvisning =)

Lenke til kommentar
CurSi0 Skrevet 16/02/2005 : 21:23

  Jeg var innom den lokale radiobil / spill butikken her om dagen, der lå det 4 PSPer i eskene sine med japansk tekst utpå! De var til salgs for 4000 kr elns... Gidder ikke kjøpe til den prisen ihvertfall. Men det er de første i norsk butikk, eller hva...? 

 

Er det lov?? :hmm::hmm:

Det er nok lovlig det ja, siden de har importert den selv fra japan :dontgetit:

Er ikke lov hvis det ikke er Norsk/skandinavisk bruksanvisning =)

Det er det veldig liten sannsynlighet for at det er da :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...