Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Har akkurat lekt meg lit med 3gp converteren(gjør alt klart til jeg får den :p )

Og har lastet opp en trailer som det hadde vært fint om noen som hadde PSP kunne testet den og komt med tilbakemeldinger :yes:

 

Traileren er: "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" og du kan laste den ned her.

 

Håper denne ble bra, for da begynner jeg med å converte langfilmer(men det kan jeg dessverre ikke laste opp, for det prøvde jeg med en mobilfilm til P900 for en stund tilbake og det førte bare til advarsel :( )

 

Nå har jeg akkurat formatert og lagt klart mitt 128mb minnekort også :p

Så nå mangler jeg bare konsollen ;)

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat lekt meg lit med 3gp converteren(gjør alt klart til jeg får den :p )

Og har lastet opp en trailer som det hadde vært fint om noen som hadde PSP kunne testet den og komt med tilbakemeldinger :yes:

 

Traileren er: "Star Wars Episode III - Revenge of the Sith" og du kan laste den ned her.

 

Håper denne ble bra, for da begynner jeg med å converte langfilmer(men det kan jeg dessverre ikke laste opp, for det prøvde jeg med en mobilfilm til P900 for en stund tilbake og det førte bare til advarsel :( )

 

Nå har jeg akkurat formatert og lagt klart mitt 128mb minnekort også :p

Så nå mangler jeg bare konsollen ;)

fungerte bra, ganske grei kvalitet :thumbup: hvilken kvalitets innstilling brukte du? jeg bruker 768kbps \ 128k stereo med 30fps.

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

"In 2005, Rockstar will bring two landmark titles to the highly anticipated PSP handheld entertainment system.

Midnight Club 3: DUB Edition and a brand new iteration of Grand Theft Auto, which will be set in Liberty City, are being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar San Diego and Rockstar North respectively.

Both titles are expected to be available near the launch of the PSP handheld system in North America and Europe. Stay tuned for first looks..."

 

Quote Rockstar Mail jeg fikk idag.,

 

Nå er det ikke lenge til vi får se screenshots av GTA PSP tror jeg !! :w00t::dribble:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
"In 2005, Rockstar will bring two landmark titles to the highly anticipated PSP handheld entertainment system.

Midnight Club 3: DUB Edition and a brand new iteration of Grand Theft Auto, which will be set in Liberty City, are being developed by Rockstar Leeds in conjunction with Rockstar San Diego and Rockstar North respectively.

Both titles are expected to be available near the launch of the PSP handheld system in North America and Europe. Stay tuned for first looks..."

 

Quote Rockstar Mail jeg fikk idag.,

 

Nå er det ikke lenge til vi får se screenshots av GTA PSP tror jeg !!  :w00t:  :dribble:

Yes! :w00t:

 

Fatter egentlig ikke hvorfor de er så hemmelighetsfulle med screenshotsa, leste nettop at de nærmet seg 100% ferdig, og vi har ikke fått sett et eneste ss :(

 

fungerte bra, ganske grei kvalitet thumbup.gif hvilken kvalitets innstilling brukte du? jeg bruker 768kbps \ 128k stereo med 30fps.

 

Jeg brukte: QVGA/29.97fps/1500kbps Stereo/128kbps

:)

 

Okok! 4 dager igjen til min PSP og mitt ridge racer spill ligger på trappen min ja!! Sa***n jeg gleder meg!!!!

Hvor bestillte du fra? :dontgetit:

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Okok! 4 dager igjen til min PSP og mitt ridge racer spill ligger på trappen min ja!! Sa***n jeg gleder meg!!!! :yes:  :D  :yes:  :D

forhåpentligvis ikke lenger til jeg får mitt ridge racer heller.. gått 12 dager nå :\ men så var det gratis frakt da..også kommer det sikkert innom tollen også tar det faenmeg flere dager før de sender den videre. kunne de ikke bare sendt den videre samme dag med regning.. :\

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...