Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

over til noe annet, jeg har 2 spørsmål/problemer med min psp,

 

1. på det medfølgene minnekortet er det jo en psp mappe å sånn instalert på kortet så man kan legge ting rett inn, hva gjør man hvis man kjøper nytt Memory stick minnekort.? er det like enkelt eller? noen erfaringer?

 

2. (ikke fullt så viktig) på min psp er det blå/lilla bakgrunn på hoved menyene, men på en annen jeg har prøvd er det gul layout, å jeg har sett grønn og orange på film og. finner ikke ut hvordan man skifter dette eller om man bare kan få en farge å at de kommer ut i forskjellige farger.,

 

takker for svar og erfaringer med det samme.

 

PS: hvis det går ann å skifte farge: si gjerne hvor jeg skal gå for å gjøre dt :cool:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når man viser film på psp'en så er det to svarte striper på hver side. som å se vanlig tv format på en wide-screen tv. noen som vet noe?

Vet ikke om du har lagt merke til det men det er widescreen på pspen og når du ser filmer som er i 4:3 så blir det kanter. Pluss du bør konverte de i et program som fikser det problemet. Eller så kan du strekke det med noen raske trykk på trekant knappen

 

Over til noe annet. Har dere lest dette ??

Lenke til kommentar

Their never getting it alive.

 

jeg skal knuse den med en stor stygg slegge før sony får tatt inn min psp til avhør :roll:

 

Tror ikke jeg skal ligge opp i sommer å bekymre meg. Skal de først ta meg så bør det være bedre en for å låvlig kjøpe en psp fra et annet land. Ikke klag til kunden. Klag til WTO som gjør dette muligt :whistle:

Lenke til kommentar
Their never getting it alive.

 

jeg skal knuse den med en stor stygg slegge før sony får tatt inn min psp til avhør :roll:

 

Tror ikke jeg skal ligge opp i sommer å bekymre meg. Skal de først ta meg så bør det være bedre en for å låvlig kjøpe en psp fra et annet land. Ikke klag til kunden. Klag til WTO som gjør dette muligt :whistle:

helt enig med deg på den der, dessuten skal jeg vekk hele sommeren , så de får vel komme etter meg ned til syden, hahah det skulle tatt seg ut,, :!:

Lenke til kommentar

gode nyheter for dere proffe psp folk som bare venter på å hjelper nybegynnere,. :thumbup:

 

har et spørsmål:

 

i psp mappen på pc'en når man kobler den til er det jo en mappe for hver type fil , musikk bilde etc.

 

men så er det en mappe der som heter games. å inne på psp'en under ikonet for umd-disken der står det memory stick: There are no games :(

 

men: betyr det at det kan være noen games? at man kan laste ned spill å legge de inn på minnekortet i stedet for å bruke umd. eller demoer eller småspill o.l?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...