Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare lurer på en ting før jeg evnt. kjøper:

 

Har PSP harddisk? Sikkert dumt spørsmål, men jeg har lyst til å bruke den til nedlastede filmer og spill, så den burde ha det hvis jeg skal ha den.

 

EDIT: Ser at den ikke har det, og minnebrikker blir fort dyrt.. :(

 

EDIT2: Spurte fordi netshop.no hadde timetilbud på 2195 kroner, men av en eller annen grunn fjernet de det 30 minutter før de skulle.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Den har ikke HDD men det skal komme UMD-R/RW dvs. muligheten for å brenne egne UMD disker. Den støtter forøvrig Memory Stick Pro Duo og max. størrelse i dag er 2Gb. Siden PSP bruker MPEG4 så får du en del filmer inn på 1Gb. 1Gb koster fra 800-1100.

 

Du skulle ha tatt Netshops timetilbud, det var veldig bra pris!

Lenke til kommentar
Sjekk ut dette.

Si ifra om noe av det grafiske bør fikses så skal jeg se hva jeg får gjort :)

Kan man nå bruke homebrew når man bare har ett minnekort?

jepp!..ikke helt oppdatert på nyhetene? :dontgetit:

Vel, glemte å følge med nyhetene i en periode, og det var mens homebrew og slikt kom, så jeg henger egentlig ikke med!

Lenke til kommentar
Woohoo. Da har det kommet en iso launcher til psp'en. Foreløpig virker den bare på Lumines og uten lyd, men da er det nok bare et tidsspørsmål før de klarer det på alle spill.

Les mer på psphacks.

Begrensningen blir vel minnekortet. Har enda ikke hørt om noen som har kjøpt seg 2gb, og UMD kapasiteten er jo 1,8gb. Riktignok er selvsagt mange spilla mye mindre enn det, men tviler på f.eks GTA får plass.

 

Og det er heller tvilsomt at Sony vil tillate UMD brennere å se dagens lys.

Lenke til kommentar
Woohoo. Da har det kommet en iso launcher til psp'en. Foreløpig virker den bare på Lumines og uten lyd, men da er det nok bare et tidsspørsmål før de klarer det på alle spill.

Les mer på psphacks.

Begrensningen blir vel minnekortet. Har enda ikke hørt om noen som har kjøpt seg 2gb, og UMD kapasiteten er jo 1,8gb. Riktignok er selvsagt mange spilla mye mindre enn det, men tviler på f.eks GTA får plass.

 

Og det er heller tvilsomt at Sony vil tillate UMD brennere å se dagens lys.

Vel minnekortet er en liten begrensning. Å du må kanskje desverre kjøpe GTA. Men det er det nok verdt.

 

Men de fleste andre spill får du fint plass til på minnekortet. Tror det største spillet som var omgjort til iso var på rundt 500mb. Så godt muligt å laste ned de fleste spilla.

 

Angående brenner så tror jeg faktisk det skal komme.

 

En annen ting Sony kunne gjort var å lansere demoer til spill på nettet. Så en kunne laste ned og prøve. Det hadde vært godt bruk av minnekort. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...