Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yesp, 1 september i butikk hyllene, skal du skaffe deg et eksemplar, bør du være rask å stå ved inngangen før butikken åpner, jeg har psp, men jeg skal ha GTA som ikke kommer før 1 sept. kansje jeg tar med meg telt til elkjøp å legger meg der :w00t:

Lenke til kommentar

Og det er heller tvilsomt at Sony vil tillate UMD brennere å se dagens lys.

 

Angående brenner så tror jeg faktisk det skal komme.

De har kommet, men koster rundt 70 000 kr. Mest siktet til spillindustrien da. Og nei, jeg har ingen kilde på det. Husker jeg leste det et sted.

 

Men tror det var en på pspnorge.no sitt forum som mente at det hadde dukket opp UMD-kits på det svarte markedet i Asia. Det hadde egentelig vært litt fett

Lenke til kommentar

Alle vet at det har kommet iso loader for Lumines. Men jeg har også fått tak i minst 7andre spill. Og så vidt jeg kan se så virker det. Har nå Lumines Marcury og NBA 2k5 på minnekortet.

 

Annet en at jeg er en simpel tyv. Hva har dette å si for fremtiden. Hvordan Vil sony takle dette. For uansett hva sony gjør så kommer hackere noen dager etterpå og løser problemer og finner smutthull.

 

PS: Det fynker fint :w00t:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke prøvd det ut enda. Men det er vel på sett å vis naturlig at det skal fungere med tanke på at det ikke er noe serial eller noe

 

Hvilket spill har du??

Jeg har for tiden inne

Lumines

Mercury

Ape Escape og NBA

 

Lumines er helt rått. Sinnsykt avhengighetskapende

 

Viss noen har Twisted metal iso. Mail meg ;)

 

edit: Det med multiplayer kan være nyttig slik at man ikke trenger 2 eksemplarer av alle spill.

 

Men nå har PSP innebygged gameshere som gjør at spill som burnout kun trenger en maskin med UMD. :thumbup:

Endret av Bromlexl
Lenke til kommentar
vel, jeg snakket bare om ad-hoc mp. Online mp med iso vil mest sannsynligvis føre til hw-ban i form av PSP serienr.

 

Jeg har bare testet iso. Jeg kjøper heller spill og støtter utviklere.

ok

 

Jeg laster de ned og støtter studenten :blush:

 

Men skal ikkje slutte å kjøpe spill fordet. Skal nok ha meg orginaler både av Burnout, GTA og Daxter når det kommer. Men er utroligt mange dårlige spill nå under lanseringen :hrm:

Lenke til kommentar

Hei! jeg trenger litt hjelp med å konvertere DVD'er. jeg bruker PSP Movie Creator. Jeg prøver å konvertere Pirates Of The Carribean, men når jeg legger den inn på PSP'en får jeg en svart linje over og under bildet slik at filmen ikke fyller ut hele skjermen. Noen som kan hjelpe meg. Vil jo selvfølgelig få fylt ut hele skjermen slik at det er lettere å se hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...