Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh.. kxsploit var kos. :love:

 

Har lagt inn GBC og SNES emulator. Venter fremdeles på at SNES blir nok forbedret til å spille f.eks Super Metroid, men GBC funket perfekt. Spilte Zelda: Link's Awakening på bussen til jobb i dag. Minnet meg om i gamle dager da jeg spilte det på vanlig GB, skikkelig fin nostalgia følelse. :)

 

Eneste som mangler er et AA filter som f.eks Scale2x eller Super2xsai. Ikke det at forskjellen ville bli noe enorm..

 

 

Uansett, er det noen som vet om US spill vil være multiplayer kompatible med EU spilla? Hadde vært litt dumt om jeg ikke kunne spilt Wipeout med resten av folket som venter til september.

Lenke til kommentar
du sier det at jeg burde gå for den jeg skrev :hmm:

Tror han mente den som heter "USB Transfer Cable", til 69kr.

 

Den du posta lader samtidig som du har den koblet i. Men er noe i produktbeskrivelsen som får meg til å tvile på hvor praktisk den er:

 

•  Allows data transfer between your PSP™ console and your PC

•  Additional software required to perform certain operations (no software included)

Lenke til kommentar

Den artikkelen der er noe av det merkeligste jeg har lest, og kan knapt kalles en nyhet.

 

Har Sony liksom politimyndighet til å gå inn i butikker og konfiskere varer? Det kan de så absolutt ikke. Sony (eller Nordisk Film som har distribusjon på PSP og PS2 i Skandinavia) kan ikke en gang gå inn i en butikk og ta tilbake varer de selv har solgt til butikken, og ihvertfall ikke varer som butikken har kjøpt inn fra andre steder.

 

Jeg tror Per Skøien, som (såvidt jeg vet jobber i Spaceworld) har overdramatisert at Nordisk Film kjøpte opp Spaceworlds lager med PSP-maskiner for en stund siden. Det er forskjell på å kjøpe opp og konfiskere.

 

Og at Sony skal jakte på folk som fullt lovlig kjøper en vare fra utlandet er en fantasi og en krenking av forbrukerrettigheter som selv ikke Aldous Huxley ville presentert i sine fabler. Ren skremselspropaganda.

Lenke til kommentar
..Men er noe i produktbeskrivelsen som får meg til å tvile på hvor praktisk den er:

 

•  Allows data transfer between your PSP™ console and your PC

•  Additional software required to perform certain operations (no software included)

Man må jo nesten ha en PC med programvare for å overføre data...? (eller en annen enhet m/programvare)

 

Er nok det dem mener. Det er jo bare en USB-kabel som er plittet, hvor strøm-delen går ut til èn plugg, mens data-delen går ut en annen...

 

Jeg har kjøpt denne først og fremst til PSPen, men har også kjøpt en ekstern disk og jeg bruker kabelen med denne. Fungerer supert!

Lader og overfører data samtidig fra PCen :thumbup:

 

Edit: Lagt ved Illustrasjon og kortet sitat..

 

 

-Peat

Endret av Peat
Lenke til kommentar

Hvis du ikke er rik, kan du godt gjøre det.. :) Bare det har en standard USB-kontakt i den ene enden, og en mini-B i den andre...

 

Edit: Bilde

Edit#2: Vær oppmerksom på at mini-B pluggen skal være 5 pins...hvis det ikke står i beskrivelsen er det mest sannsynlig en 5 pins, siden det er den mest normale. Du finner mange i prisguiden hvis du søker på "USB mini"... ;)

 

 

-Peat

Endret av Peat
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...