Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har tenkt å bestille psp fra lik-sang og har noen spørsmål

 

1. må man betale med kort?

2. hvis man velger ups. kommer leveransen på døra og spør om dollar eller norske kroner?

3. Er det garanti på pspen man kjøper derfra?

4. hvor mye blir det ekstra hvis man bestiller value pakke og spill (moms og toll og Frakt med ups)

Lenke til kommentar

Bilde der er jeg helt sikker på er fake! DS er skrevet med forskjellig vinkler og tykkelse på de to bildene... Det er bare to PSP'er som er lagt inntil hverandre!

 

Tanken var god, men der kom nok Nintendo i forkjøpet. Hadde vi sett noe til denne hadde nok Nintendo lansert noe ala det PSP er i dag også, da slike konsoller konkurerer mot hverandre ;)

Lenke til kommentar
jeg har tenkt å bestille psp fra lik-sang og har noen spørsmål

 

1. må man betale med kort?

2. hvis man velger ups. kommer leveransen på døra og spør om dollar eller norske kroner?

3. Er det garanti på pspen man kjøper derfra?

4. hvor mye blir det ekstra hvis man bestiller value pakke og spill (moms og toll og Frakt med ups)

må ikke paye med kort, kan ta wire transfer..(betale i banken) men da tar det mange dager ekstra.. ikke noe problem å betale med kort altså, gjort det selv :)

 

du kan ikke betale på døra når ups kommer med pakken. du må betale på forskudd uansett tror jeg, bare sjekk lik-sang.com hvis dere lurer alt står nok der.

 

det er garanti men den gjelder kun i japan så vidt jeg vet.

 

vel jeg måtte ikke betale toll på min, men det blir nok en 7-800kr ekstra i toll og gebyrer.

Lenke til kommentar
Bilde der er jeg helt sikker på er fake! DS er skrevet med forskjellig vinkler og tykkelse på de to bildene... Det er bare to PSP'er som er lagt inntil hverandre!

 

Tanken var god, men der kom nok Nintendo i forkjøpet. Hadde vi sett noe til denne hadde nok Nintendo lansert noe ala det PSP er i dag også, da slike konsoller konkurerer mot hverandre ;)

Det er en fake ja, jeg satte bare min og broren min sin PSP ved siden av hverandre :p

Lenke til kommentar
Bare lurer på en ting. Kan man oppdatere Firmwaren selv? :blush:

 

Edit: Innlegg nr.3333 :p

Ved hjelp av min logiske tankegang så skal nok dette bli mulig å oppdatere den selv, med tanke på den infrarøden som ikke funker, som kommer til live når FW blir oppdatert engang!

 

Men såvidt jeg vet så er det ingen FirmWare tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...