Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvor er det man setter in MPEG4 filmer? Har en MPEG4 video konvertert med PSP sw men vet ikke hvor jeg skal sette det på minnekortet! Den har mapper som Photo, Music osv men ikke Video og det hjalp ikke å lage en slik mappe for så å sette filmen oppi der..anyone?

Du finner den informasjonen du trenger her.

Lenke til kommentar
thx, grunnen til at jeg ikke fant videoene mine er pga jeg gav dem et annet navn enn hva outputten ble..

 

ey, se på TVN Nyhetene ca. 22.30..tror de hadde noe PSP greier..

Det er på tv-norge gikk akkurat nå faktisk, kommer vel på neste nyhetsending!

Det var ikke det store da, men de konkluderte med at PSP var noe bedre enn DS :w00t:

Lenke til kommentar

ey, se på TVN Nyhetene ca. 22.30..tror de hadde noe PSP greier..

Så nyhetene nå, det var bare en dude fra dinside.no som snakket om hva han likte best av PSP og DS(og det var vel ingen stor overaskelse at han foretrakk PSP ;) )

Ja men det var jo hans personlige meining da, som han sa. :innocent:

 

Men han anbefalte begge disse konsollene. Han sa at dei var det vert å gå til innkjøp av for det er ei god stund til at vi får så gode håndholdte spillmaskiner att.(elns han sa?) :)

Lenke til kommentar

ey, se på TVN Nyhetene ca. 22.30..tror de hadde noe PSP greier..

Så nyhetene nå, det var bare en dude fra dinside.no som snakket om hva han likte best av PSP og DS(og det var vel ingen stor overaskelse at han foretrakk PSP ;) )

Ja men det var jo hans personlige meining da, som han sa. :innocent:

 

Men han anbefalte begge disse konsollene. Han sa at dei var det vert å gå til innkjøp av for det er ei god stund til at vi får så gode håndholdte spillmaskiner att.(elns han sa?) :)

Jaja var noe slikt han sa ja :yes:

Lenke til kommentar

hva gjør dere med strøm? jo, plugger kontakten du får i en adapter (fra flate poler til runde) og plugger den ene til veggen og den andre til PSP! Batteriet varierer på bruksområde men PSP har en veldig god indikator med prosent og tid igjen.

 

Jeg har 1GB MSPD som kostet meg litt over tusingen. Igjen, mengden med MP3 kommer helt an på kvalitet med det er jo en uskreven regel at èn mp3 sang ~ 3.5MB.

Lenke til kommentar
hva gjør dere med strøm? jo, plugger kontakten du får i en adapter (fra flate poler til runde) og plugger den ene til veggen og den andre til PSP! Batteriet varierer på bruksområde men PSP har en veldig god indikator med prosent og tid igjen.

 

Jeg har 1GB MSPD som kostet meg litt over tusingen. Igjen, mengden med MP3 kommer helt an på kvalitet med det er jo en uskreven regel at èn mp3 sang ~ 3.5MB.

Joda, ingen grunn til å være nebbete anngående strømspørsmålet mitt du ;) For vet nemlig at du kan få en USB sak som du kobler til pcen for å lade den og, så kunne jo hende noen sverget til det. Var vanskelig å få tak i adapter? Er vel flate poler her i statene så må vel skaffe meg en slik da jeg kommer hjem.

 

Men, si hvis jeg lader opp batteriet fult før flyturen hjem, hvor mange timer tror du jeg ca burde belage meg på spilling? Tar 12 gode timer, har en god time med laptoppen og da. :thumbup:

Lenke til kommentar
hva gjør dere med strøm? jo, plugger kontakten du får i en adapter (fra flate poler til runde) og plugger den ene til veggen og den andre til PSP! Batteriet varierer på bruksområde men PSP har en veldig god indikator med prosent og tid igjen.

 

Jeg har 1GB MSPD som kostet meg litt over tusingen. Igjen, mengden med MP3 kommer helt an på kvalitet med det er jo en uskreven regel at èn mp3 sang ~ 3.5MB.

Joda, ingen grunn til å være nebbete anngående strømspørsmålet mitt du ;) For vet nemlig at du kan få en USB sak som du kobler til pcen for å lade den og, så kunne jo hende noen sverget til det. Var vanskelig å få tak i adapter? Er vel flate poler her i statene så må vel skaffe meg en slik da jeg kommer hjem.

 

Men, si hvis jeg lader opp batteriet fult før flyturen hjem, hvor mange timer tror du jeg ca burde belage meg på spilling? Tar 12 gode timer, har en god time med laptoppen og da. :thumbup:

Batteriet tror jeg varer 4-5 timer med spilling :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...