Gå til innhold

Den store PSP-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okay gandalf den grå.....har forstått at du har fått kloa i en av de badboyene (fra lik-sang) Hva er dine erfaringer med dem? Måtte du oppgi kredittkortnummer eller fikk du rekning i kortet.

 

Andre som har handlet hos dem???

 

Hvordan er det med toll og fortolling??

 

Er det andre ting en bør være ops på??

Lenke til kommentar
Okay gandalf den grå.....har forstått at du har fått kloa i en av de badboyene (fra lik-sang) Hva er dine erfaringer med dem? Måtte du oppgi kredittkortnummer eller fikk du rekning i kortet.

 

Andre som har handlet hos dem???

 

Hvordan er det med toll og fortolling??

 

Er det andre ting en bør være ops på??

Andre som har handlet hos dem??? Jeg har!

 

Hvordan er det med toll og fortolling?? Er man heldig så slipper man toll, men det kommmer nok med!

 

Er det andre ting en bør være ops på?? Garantien?

 

 

Man må oppgi kredittkortnummer!

Lenke til kommentar

 

Dette er vel også for ganske mange en veldig god nyhet :yes:

Nice den der Gandalf!

Men altså, nettleser gjennom ett spill??

Får satse på at man kan få ie eller mozilla inn på psp'n :thumbup:

Tar nok ikke mange dagene før det dukker opp nei.

 

Dette er også ganske interessant, spillet fungerer ikke, men det loader opp som et vanlig PSP spill og har et lite ikon og alting :cool:

Lenke til kommentar

 

Dette er vel også for ganske mange en veldig god nyhet :yes:

Nice den der Gandalf!

Men altså, nettleser gjennom ett spill??

Får satse på at man kan få ie eller mozilla inn på psp'n :thumbup:

Tar nok ikke mange dagene før det dukker opp nei.

 

Dette er også ganske interessant, spillet fungerer ikke, men det loader opp som et vanlig PSP spill og har et lite ikon og alting :cool:

Jæwlig fett da!

Dette vil føre til prisfall på spill!

Redusert salg av spill!

 

Men Sony kan jo finne på å tette igjen slike hull i Firmwarene sine!

Lenke til kommentar

kan vi diskutere mer PSP-hw/sw relaterte ting enn akkurat hvor man får billigst PSP og slikt? kanskje en som har bestilt fra Lik-Sang kan opprette en post med bestilling, brukervennlighet, betalinger og generelt efaring med Lik-Sang? kanskje den kan bli en sticky også?! heller ta en slik diskusjon der enn her?!

 

Dette er seff bare et forslag fra min side og JA, dette er en PSP-post men 90% av emnet handler jo om hvor/hvordan man skal skaffe PSP!

 

------------------------------------------------

 

anyways,

 

noen som vet om noen gode PSP-sider? har kommet tilbake fra Dubai og sitter med en PSP med uante muligheter! Jeg ser at SW er versjon 1, har det kommet en nyere versjon? Hva er evnt. forberdret?

Lenke til kommentar

Var inne på komplett.no å så på lit xbox. Plutselig så så jeg psp inne på xbox avdelingen!!!!!!

 

 

Så at komplet.no har psp value pack inne på lager. 19 stykker!!!

Prisen er 2995 kr.

 

 

Her er linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307715&cks=PRL

:yes: :!: :p;):w00t::dribble::)

 

Kansje det ikke er så billig men det er den første norske internett siden jeg har sett som har den inne.

Endret av Baba2
Lenke til kommentar
Gandalf, brukte du UPS som fraktmåte da du bestilite fra lik-sang?

Det gjorde jeg ja :yes:

 

noen som vet om noen gode PSP-sider? har kommet tilbake fra Dubai og sitter med en PSP med uante muligheter! Jeg ser at SW er versjon 1, har det kommet en nyere versjon? Hva er evnt. forberdret?

Det er nytt firmware ute ja, og det kan skaffes her

 

Ang. sider så finnes det massevis jeg foretrekker jo selvsagt min egen(PSP.moo.no) men det ser ut som om jeg har gått tom for bandwith eller noe for den fungerer ikke :(

 

Men så har du jo sider som PSP-Crazy og PSP-vault som er relativt bra :cool:

Lenke til kommentar
Var inne på komplett.no å så på lit xbox. Plutselig så så jeg psp inne på xbox avdelingen!!!!!!

 

 

Så at komplet.no har psp value pack inne på lager. 19 stykker!!!

Prisen er 2995 kr.

 

 

Her er linken: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307715&cks=PRL

:yes: :!: :p;):w00t::dribble::)

 

Kansje det ikke er så billig men det er den første norske internett siden jeg har sett som har den inne.

Ja, det var vel på tide at du også fant denne. Hadde du lest gjennom hele tråden så hadde du vel sett at du ikke er den første som finner denne mystiske PSP'n til komplett!

Lenke til kommentar

k.. trygt å høre :D ..

 

men dette med regionsfire spill, hvis UMD spillene skulle være regionsfrie, hvorfor står det Region2 på min japseRidge Racer og Region1 på mine andre US spill? Alle spillene funker med min jaPSP men allikevel..trodde muligens denne nye FW ville gjøre slik at Region1 spillene mine ville ikke funke på min..

 

men har noen her jaPSP med nyeste FW og testet US spill og japse spill?

Lenke til kommentar
k.. trygt å høre :D ..

 

men dette med regionsfire spill, hvis UMD spillene skulle være regionsfrie, hvorfor står det Region2 på min japseRidge Racer og Region1 på mine andre US spill? Alle spillene funker med min jaPSP men allikevel..trodde muligens denne nye FW ville gjøre slik at Region1 spillene mine ville ikke funke på min..

 

men har noen her jaPSP med nyeste FW og testet US spill og japse spill?

Ehh, si meg har du fått tak i et US-spill?

Mener disse kom ut 24.mars, tre dager siden!

Men, altså, du skal nok få slippe å bekymre deg om at din psp kanskje ikke vil spille US-spill.

Hadde Sony i det hele tatt funnet på og lage regionssperre, så ville det ha stått i artikkelen som kom med updaten! Og de hadde neppe blitt så populær hvis dette hadde skjedd!

 

:yes:

Lenke til kommentar
har noen forr. testet ut multiplayer via wifi på nett med PSP? prøvde Twisted Metal, etter noen feil med router og DHCP, så kom jeg endelig inn men "serveren opplever problemer" så jeg blir logget ut!

 

...

Har ikke prøvd å spille over nett, men med en venn da!

Du kan kanskje sjekke om det er noe brannmur e.l som lager serverproblem! (Lite sannsynlig da)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...