Feh Skrevet 4. april 2005 Del Skrevet 4. april 2005 På ladder ville jeg heller satset på å finne en 250/20 ravenfrost (perfect)... den er faktisk mer verdt enn soj... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 er carrion wind verdt mer enn soj? Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Grunnen til at den er mer verdt er fordi den er enda vanskeligere å finne. Funnet en hel drøss av dem, mange nær perfekt, men aldri helt. Carrion wind er ikke verdt så veldig mye, fin ring da Lillebror ga akkurat vekk de 12 accountene våre Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 (endret) Grunnen til at den er mer verdt er fordi den er enda vanskeligere å finne. Funnet en hel drøss av dem, mange nær perfekt, men aldri helt. Carrion wind er ikke verdt så veldig mye, fin ring da Lillebror ga akkurat vekk de 12 accountene våre du må da ikke gi bort accounter la dem jobbe litt for characterne. Items er greit men ikke accs. og, den av mine som har carrion wind er tal meteorben min, så med ringen har hu max poison og lightningresist Endret 5. april 2005 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvem vil vel ha chars? det er items folk vil ha sålenge de ikke var full av lvl 99 chars, noe som jeg tviler på Jeg også ga bort alt jeg hadde da jeg slutta... Greit synes jeg. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 hvem vil vel ha chars? det er items folk vil ha sålenge de ikke var full av lvl 99 chars, noe som jeg tviler på Jeg også ga bort alt jeg hadde da jeg slutta... Greit synes jeg. men gi det i games, med mindre det er no spesielt som venner (som det som regel er) men nesten like greit å slette hele skiten istenden for å gi dem bort Lenke til kommentar
Feh Skrevet 5. april 2005 Del Skrevet 5. april 2005 Jeg lagde en post på RPGtraders, hvor jeg gav bort de gode itemsene til de som posta først Resten ga jeg vekk i giveaway game (private) til folka på RPGtraders... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vel, synes det er greit å gi det bort til en venn el, ingen vits i å la alt gå til spille. Det var alt fra mules til lvl 97 folk der. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Vel, synes det er greit å gi det bort til en venn el, ingen vits i å la alt gå til spille. Det var alt fra mules til lvl 97 folk der. skjønner det men sånn "hei, deg har jeg aldri sett før. vil du ha MASSER av fine items, bla det sjeldneste av det sjeldneste etc" blir litt unødvendig. Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 6. april 2005 Forfatter Del Skrevet 6. april 2005 Jeg synes det er greiere å gi bort tingene, enn å la de forsvinne når/viss vi ikke gidder å spille mer, selv om vi ikke gir dem til venner... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. april 2005 Del Skrevet 6. april 2005 Jeg synes det er greiere å gi bort tingene, enn å la de forsvinne når/viss vi ikke gidder å spille mer, selv om vi ikke gir dem til venner... joa, men akkurat det lager litt sånn: "omg free plz u noob free plz" og så gir du dem no som ikke er godt nok også :"omg noob, real" etc Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Hmm, ang. itamz, jeg har noe greier jeg ikke trenger og som bare tar opp plass. Hvis det er noen som har noen spesielle behov (ingen runer eller RW) kan sende meg ett PM med acc name og hva de kunne tenke seg så skal jeg se hva jeg kan gjøre. Merk: DETTE ER KUN NON LADDER. - D.J. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 7. april 2005 Del Skrevet 7. april 2005 Da jeg ikke ville spille mer på battle.net, gav jeg bort alt jeg hadde. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2005 Del Skrevet 9. april 2005 Men, angående runer. hvor er det best å leite? har prøvd litt countess, har fått masse, men bare opp til lum. noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Havcard Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Man kan da smelte sammen runer og en gem for å få high-level runer Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Man kan da smelte sammen runer og en gem for å få high-level runer bare på ladder, ikke det samme på non ladder. - D.J. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Man kan da smelte sammen runer og en gem for å få high-level runer bare på ladder, ikke det samme på non ladder. - D.J. nesten, på non-ladder kan du fuse gems helt opp til Perfect, men runes kun til Dol. Mener at det var sånn... sjekk Arreat's summit for korrekt info Lenke til kommentar
.Martin. Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvor er det beste stedet og finne gode items på. i 1.10 Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 hvor er det beste stedet og finne gode items på. i 1.10 Les tråden, kanskje du får svar. - D.J. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 (endret) hvor er det beste stedet og finne gode items på. i 1.10 Les tråden, kanskje du får svar. - D.J. you do that, mye gode tips. btw, hva er egentlig verdien i Pgems. har aldri forstått det. kan de brukes til no spesielt? topaz er mf da.. men hva? Endret 14. april 2005 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå