Gå til innhold

Sniktitt på SWAT 4 (PC)


Anbefalte innlegg

Ja det er jo heilt idotisk å sei noko sånt når dei modellane i spelet ser ut troll. Er i tillegg mykje rot med lyset og, dei som utvikler det trur vell radiosity er innebygd i lightmap kompilatoren og bruker bare 1 lys for kvar lightsource. Det er Unrealmotoren dei bruker og eg har vell ikkje på veldig veldig lenge sett like dårleg bruk av det visuelle potensialet til den grafikkmotoren.

Om spillet er aldri så rart sammensatt rent teknisk, så er det helhetsinntrykket som teller, og det er i SWAT 4 meget bra. Jeg har ikke sett spillet i bevegelse, men det jeg har sett tyder på at det kan komme til å bli blant de helt store visuelle opplevelsene i år. Svært få spill er i stand til å konkurrere med dette nivået av troverdighet og detaljrikdom. Om ikke selve spillet hadde vært nok til å få meg til å sitre av spenning, så hadde i alle fall grafikken vært det.

 

Ikke kom her og fortell meg at jeg tar feil, fordi du har rett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmmm kordan får man lasta ned den betaen?

Eg forstod ikkje heilt den her sida http://www.fileplanet.com/betacenter/swat4/

på den første sida fyller du ut den personlege informasjonen dei spør etter (navn adr. osv) så trykker du submit.

deretter skriver du opp det som står i det grønne feltet, og trykker submit.

då kjem du til ei side med litt info. legg merke til at cd-keyen din står nederst på sida (over download now).

trykk download now, og du kjem til ei liste over serverer, velg ein free public server. då kjem det opp eit nytt vindaug, der velger du Click here to to continue to the public queue!, då er det bare å vente i kø til din nedlasting er i gang.

Lenke til kommentar

Synest det ser veldig bra ut eg.. Spelte SWAT 3 så usansynlig mye at det her bare kan bli bra. Måten du styrer laget på, valgmulighetene og detaljer.

Musikken var også skikkelig stevnings skapende i 3érn, håper de får det til nå å..

 

Og om grafikken ikkje er den beste i verden så har det nesten ingenting å si så lenge gameplayet og historiene er bra. + lyd og map´s da.. :innocent:

 

Og de som synet det går for treigt, kan vel heller holde seg til CS: source..?

 

Nei.! dette blir årets opptur så langt.. :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...