B4stian Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Topic sier vel det meste... Vil ha en sang som gjør at mine høyttalere virkelig får prøvd seg...
e321 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 tenker du på bass? Da kan du prøve og søke på subwoofer test eller bass test eller noe på ett kazaa lignende program
Midnight_walker Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Rammstein - Mein Teil Dimmu Borgir - Puritania Dimmu Borgir - Kings of the carnival creation Manowar - Warriors of the world
Jan Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 For trøkket: Tool - Ticks and Leeches. For klarheten: Led Zeppelin - Stairway to Heaven.
Lungemannen Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Jeg har h;rt at Dire Straits - Brothers In Arms cd'en skal vaere en bra benchmark cd med tanke paa lydfoelsomhet. *Tester Knoppix Live Linux naa, derfor virker ikke de norske bokstavene =( *
Lemkin Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Deftones - Hexagram Feeder - Just a Day (dritbra festsang) Kan være lurt å teste det på den type musikk du hører på egentlig
e321 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 syns det er nesten fetere med litt diskant test jeg enn bare buldring men for all del, benni benassi tar altid av
JR Ewing Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 For trøkket:Tool - Ticks and Leeches. For klarheten: Led Zeppelin - Stairway to Heaven. Bruker faktisk de samme. KoRn funker også for trøkket.
Acrid Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Trøkk? Da bør du nok prøve Red Harvest - Synthesize My DNA Den trøkker noe jæævlig
.V. Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Rosa Helikopter. Eventuelt noe fra Micheal Jackson.
FJERNET111 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Mange bra forslag til å teste trøkk her... Noen forslag til: Children of Bodom - Children of Bodom Kernkraft 400 - Zombie Nation Ice Cube - You Can Do It DMX - Up In Here Slipknot - Duality Jørn Lande - Sunset Station Dope - Die Motherfucker, Die Dimmu Borgir - Puritania Fatman Scoop - Be Faithful Disturbed - Down With The Sickness og Liberate Europe - Final Countdown Tok fra litt forskjellige sjangrer, så kan trådstarter velge de han mener er best. Dette er ihvertfall sanger jeg mener har masse trøkk
B4stian Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Skrevet 29. januar 2005 Takk SBS, men må si at Stairway to heaven var genial..
Dunestar Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 For å få prøvd hele lydspektret er gamle Sting-CDer geniale. Men tror ikke det er helt hva du mener med full trøkk ..
Suppelars2k Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vel, høyttalere er ikke til for å spille _høyt_ eller med alt for mye bass. Dire Straits - Brothers In Arms regnes som en veldig god referanselyd-skive.
FJERNET111 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Vel, høyttalere er ikke til for å spille _høyt_ eller med alt for mye bass. Tja... visst han var ute å teste festtrøkk så er de jo det. Men for å teste hvor _bra_ høytalere man har så er vel kanskje "Thiry Years' Fidelity" fra Kirkelig Kulturverksted noe å satse på (utenom de vanlige referanseplatene).
SnowDOG_ Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Cypress hill sanger fra albumet black sunday. Drum n bass sanger osv...
sedsberg Skrevet 30. januar 2005 Skrevet 30. januar 2005 Vel, høyttalere er ikke til for å spille _høyt_ eller med alt for mye bass. Vel.. Strengt tatt vil jeg påstå at noen høyttalere nettopp ER laget for å spille høyt med og med mye bass. Cerwin Vega er ikke populære for ingenting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå