PcT Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Paladin Seal of the Crusader: Fixed a bug where damage per swing was increasing instead of decreasing when Seal of the Crusader was active. This resulted in a dramatic increase in damage per second (DPS) that was unintended. The tooltip for the spell displays the intent of the spell: "Fills the Paladin with the spirit of a crusader, granting additional attack power. The Paladin also attacks faster, but deals less damage with each attack." The overall increase in DPS from Seal of the Crusader should only result from the increase in attack power and not from the increase in attack speed. We understand this is a significant decrease in the power of this spell, but was a necessary bug fix to ensure both overall game balance and the viability of different Paladin Seals. <--- Det vil gjøre min seal of crusader dårlig Selvom det var en bug har jeg levd lenge på det...
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 hehe, samme her, men det var vel som forventet... Spørs om det ikke blir KUN Seal of Command fra nå av ja.
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 Hvor mye dps er det snakk om? Ikke godt å si før vi kommer innpå igjen, men før så økte jeg iallefall fra 52 til 84dps
MrLee Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 yeay, endelig ble paladin nerfa ned til normal igjen
PcT Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Skrevet 28. januar 2005 Vet jo ikke da.. Trenger ikke seal of crusader.. Seal of command er bedre i pvp :S
Tåkefyrste Skrevet 28. januar 2005 Skrevet 28. januar 2005 økte fra 40 til 93 jeg .. haha, tviler jeg MEGET sterkt på
Bulle123 Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Hvor mye dps er det snakk om? Hehe, dette var nedtur... Gjenomsnitts dmg har gått ned med 40-50 hver hit med V.Fist og Crusader. Selv om det kanskje var meningen i utgangspunktet blir det en litt kjei tilvendingsfase
Blib Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 tidligere dps: 85 ny dps: 45 Så nå har endelig pallyene blitt litt mer "normalt" gode. Hadde helst håpt på at nerfen ikke skulle være så stor da, men det trengtes vel. Tror jeg lager meg en ny klasse nå dersom jeg tar opp WoW igjen
WarpX Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Ja blir nok mye whine fra pally-gutta en liten stund framover... :!:
DeeTee Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Paladin var jo ganske overpowered - når denne buggen gjorde at de slo 40% kjappere OG gjorde 40% mer skade istedet for 40% mindre skade. Man velger uansett ikke Paladin som klasse om DPS og Skade er det eneste man tenker på. Paladin er en supportclass, ikke en damagedealer. De dealer faktisk minst skade av DPS klassene i spillet. Uansett brukes ikke SoC noe spesielt ved høyere levels.
JR Ewing Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 yeay, endelig ble paladin nerfa ned til normal igjen Indeed.
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 yeay, endelig ble paladin nerfa ned til normal igjen Indeed. ja, det er vel en stor dag for de som ikke spiller pally. Ikke at jeg skjønner helt hvorfor folk ikke tåler at andre klasser enn de de selv spiller er kraftige. menmen, denne nerfen gjør meg ikke stort, håper det får stopp på whininga om paladins.
Hoel Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 Paladin er ikke overpowerd. Dette er bare noe dere tror siden de tross alt har "3" liv, men en druid tar en paladin Uansett, bra at de fikser bugs som dette underveis og jeg ler meg skakk av de som roper "nerf" nå, både på eu og us forumet
M@R7!N Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) En druid trenger ikke ta en pally.. Det hele kommer egentlig ann på hvor god du er til å spille klassen. En godt(!) spillt warrior kan ta mange klasser også, men da må man bytte veldig mellom masse stances osv. og lage macros osv. Syntes ikke forskjellene mellom de forskjellige klassene er så store som mange folk skal ha det til. Denne pally fixen var trengt tho.. Endret 29. januar 2005 av M@R7!N
OscarWoHA Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) Fint Blizzard fiksa dette før retail. Selv er jeg en Paladin som utnyttet buggen, men jeg har nå godt over til Seal of Righteousness. Syns vel egentlig Paladin (1vs.1) er litt overpowered fortsatt. Endret 29. januar 2005 av CobraM
Hoel Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 En druid trenger ikke ta en pally.. Det hele kommer egentlig ann på hvor god du er til å spille klassen. En godt(!) spillt warrior kan ta mange klasser også, men da må man bytte veldig mellom masse stances osv. og lage macros osv. Syntes ikke forskjellene mellom de forskjellige klassene er så store som mange folk skal ha det til. Denne pally fixen var trengt tho.. Sant nok, men hvis druid og pally spillern er like flinke burde druiden vinne pga roots, moonfire og starfire
Tåkefyrste Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 husk at paladin har en spell som gjør han immun til roots i 10sec, og bryter evt. roots han har på seg fra før. Cooldown 20sec. En som kan spille Paladin vil benytte seg av denne
Lacim Skrevet 29. januar 2005 Skrevet 29. januar 2005 (endret) En i guildet mitt var helt fra seg. Gikk fra 139 dps til litt under 100. Da snakker man nerfing. Må finne seg et annet seal da. Edit: 1337. Endret 29. januar 2005 av Pinnella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå