Gå til innhold

Ødelagt seal of crusader :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Paladin

Seal of the Crusader: Fixed a bug where damage per swing was increasing instead of decreasing when Seal of the Crusader was active. This resulted in a dramatic increase in damage per second (DPS) that was unintended. The tooltip for the spell displays the intent of the spell:

"Fills the Paladin with the spirit of a crusader, granting additional attack power. The Paladin also attacks faster, but deals less damage with each attack."

The overall increase in DPS from Seal of the Crusader should only result from the increase in attack power and not from the increase in attack speed. We understand this is a significant decrease in the power of this spell, but was a necessary bug fix to ensure both overall game balance and the viability of different Paladin Seals.

<--- :( Det vil gjøre min seal of crusader dårlig :( Selvom det var en bug har jeg levd lenge på det... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvor mye dps er det snakk om?

Hehe, dette var nedtur...

Gjenomsnitts dmg har gått ned med 40-50 hver hit med V.Fist og Crusader. Selv om det kanskje var meningen i utgangspunktet blir det en litt kjei tilvendingsfase :)

Skrevet

tidligere dps: 85

ny dps: 45

Så nå har endelig pallyene blitt litt mer "normalt" gode. Hadde helst håpt på at nerfen ikke skulle være så stor da, men det trengtes vel.

Tror jeg lager meg en ny klasse nå dersom jeg tar opp WoW igjen :)

Skrevet

Paladin var jo ganske overpowered - når denne buggen gjorde at de slo 40% kjappere OG gjorde 40% mer skade istedet for 40% mindre skade. Man velger uansett ikke Paladin som klasse om DPS og Skade er det eneste man tenker på. Paladin er en supportclass, ikke en damagedealer. De dealer faktisk minst skade av DPS klassene i spillet.

Uansett brukes ikke SoC noe spesielt ved høyere levels.

Skrevet
yeay, endelig ble paladin nerfa ned til normal igjen :p

Indeed. :D

ja, det er vel en stor dag for de som ikke spiller pally. Ikke at jeg skjønner helt hvorfor folk ikke tåler at andre klasser enn de de selv spiller er kraftige.

menmen, denne nerfen gjør meg ikke stort, håper det får stopp på whininga om paladins.

Skrevet

Paladin er ikke overpowerd. Dette er bare noe dere tror siden de tross alt har "3" liv, men en druid tar en paladin ;)

Uansett, bra at de fikser bugs som dette underveis og jeg ler meg skakk av de som roper "nerf" nå, både på eu og us forumet :D

Skrevet (endret)

En druid trenger ikke ta en pally.. Det hele kommer egentlig ann på hvor god du er til å spille klassen. En godt(!) spillt warrior kan ta mange klasser også, men da må man bytte veldig mellom masse stances osv. og lage macros osv.

Syntes ikke forskjellene mellom de forskjellige klassene er så store som mange folk skal ha det til. Denne pally fixen var trengt tho..

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Fint Blizzard fiksa dette før retail. Selv er jeg en Paladin som utnyttet buggen, men jeg har nå godt over til Seal of Righteousness. Syns vel egentlig Paladin (1vs.1) er litt overpowered fortsatt.

Endret av CobraM
Skrevet
En druid trenger ikke ta en pally.. Det hele kommer egentlig ann på hvor god du er til å spille klassen. En godt(!) spillt warrior kan ta mange klasser også, men da må man bytte veldig mellom masse stances osv. og lage macros osv.

Syntes ikke forskjellene mellom de forskjellige klassene er så store som mange folk skal ha det til. Denne pally fixen var trengt tho..

Sant nok, men hvis druid og pally spillern er like flinke burde druiden vinne pga roots, moonfire og starfire :love:

Skrevet (endret)

En i guildet mitt var helt fra seg. Gikk fra 139 dps til litt under 100. Da snakker man nerfing. Må finne seg et annet seal da.

Edit: 1337.

Endret av Pinnella

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...