Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva med å lage en minst-ett-bilde-per-post regel i denne tråden også? blir litt mer interresant da...

Syns man burde få lov til å kommentere andres buler. En person har ikke 2 buler så hvis samme person skal kommentere en bule to ganger så blir det litt kjedelig med de samme bildene i lengden tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Bula mi

Kanskje litt store bilder..

 

Benq felt inn i skap :)

 

Sitteplass

 

B&W dm 604s3

 

Front av oppsett

 

Surfer på hw.no

fett! men...har ikke så greie på projektorer men den på skolen eg liksom mer "kvadratisk" for og si det sånn...din var liksom widescreen...mulig det er sånn du vil stilt det..men som sagt...ikke store greiene på det der! :p

det er på grunn av at min er en ren 16:9 projektor(med 16:9 lerret) og den dere har på skolen er en 4:3 projektor. De aller fleste nye filmer er i 16:9 format og da vil de med 4:3 projektor ha linjer oppe og nede.( det ene bildet på minhjemmekino.no har jeg og sorte linjer oppe og nede grunnet at filmen er 2.35:1 som er bredere enn vanlig widescreen som er 1.85:1

 

Takker for fine komentarer :cool:

Endret av Hi-Fi Lasse
Lenke til kommentar

Fett oppsett du har der hifi-lasse :thumbup:

 

Burde ordna noe skikkelig surround høytalere og en sub eller to. :)

 

De fleste projektorer kan man vel justere mellom 4:3 og 16:9 format, i hvert fall kan jeg det på min Acer, men 4:3 er nesten ikke vits lenger siden alle nye filmer er 16:9 og tv-kanalene og har begynnt å sende en del i 16:9.

 

Ser at du er 15 du også, men du har litt fetere annlegg en meg. Vurderer å ordne ny tv og surround jeg også.

Lenke til kommentar
hva med å lage en minst-ett-bilde-per-post regel i denne tråden også? blir litt mer interresant da...

Syns man burde få lov til å kommentere andres buler. En person har ikke 2 buler så hvis samme person skal kommentere en bule to ganger så blir det litt kjedelig med de samme bildene i lengden tror jeg ;)

sant nok, du har nok rett ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...