Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilke skjermer er det du har?

 

EDIT: LCE'ene, altså..

Uhm, det kan se ut som om det er en Nec 1960NXi til venstre, og den til høyre er 2080UX+

 

darkness|: Får du det arbeidsrommet du trenger med et slikt bord? Det ser liksom så inmari klaustrofobisk ut (fra han som får klaus-anfall når han bare har 20-tommern tilgjengelig)

Jeg har samme bord som |darkness ! :yes:

 

Bare at jeg har to da. Subben ligger akkurat på samme sted som |darkness har den og. Merkverdig likt faktiskt. :hmm

 

Bare at ho har det litt mer ryddig da. :wee:

 

Nerdebula1

 

Nerdebula2

 

Har nok mest ledningsrot av alle på forumet, hadde alt her vært trådløst hadde jeg nok vært radioaktiv gjørme nå... :p men, det er jo mulig at noen ghar flere ledninger enn meg da. Har ikke noe trådløst, men det er det flere som også ikke har.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

IMG_7798%20(Medium).jpg

 

En kamerat sitter i stolen min her.

 

IMG_7799%20(Medium).jpg

 

TVen brukes for det meste til film.

 

IMG_7804%20(Medium).jpg

 

Slik satt jeg og en kamerat (er han til høyre) i noen dager med World of Warcraft :)

 

IMG_8021%20(Medium).jpg

 

Slik er det her nå. Jeg sover her også, er greit å våkne til musikk :)

 

IMG_8026%20(Medium).jpg

 

Skrivebordet! Ligger bl.a HL2 der, HK manual, router (ikke i bildet, er rett bak høyttaleren der) og skolebøker.

 

IMG_8028%20(Medium).jpg

 

Close-up av det jeg har forran meg nå.

 

IMG_8029%20(Medium).jpg

 

Close-up av TVen. (Hvit kabel = antenne)

 

IMG_8030%20(Medium).jpg

 

Hjørnebordet mitt. Satt her før, er mye mer behagelig uten den store konstruksjonen rundt meg.

 

 

That's it for now!

 

Lurer på om jeg skal flytte TVen til venstre for skjermen min og kanskje se om jeg får inn noen stoler her. Mest sannsynlig er det dog at jeg flytter TVen inn i stua igjen snart, sammen med høyttalerene, så flytter jeg litt frem og tilbake mellom rommene med PCen (litt spilling noen dager, litt film andre dager).

Lenke til kommentar
That's it for now!

 

Lurer på om jeg skal flytte TVen til venstre for skjermen min og kanskje se om jeg får inn noen stoler her. Mest sannsynlig er det dog at jeg flytter TVen inn i stua igjen snart, sammen med høyttalerene, så flytter jeg litt frem og tilbake mellom rommene med PCen (litt spilling noen dager, litt film andre dager).

30min rydding hadde gjort susen. :p

Lenke til kommentar

Driver å reinreder rommet mitt akkurat nå - TV hylle over pult i stedet for TV bord, MYE større hjørnepult, to digre hyller til filmer og spill, alt laget selv!

 

Skal komme med før,- og etter bilder når jeg blir ferdig (i/etter helga)!

 

Kan legge inn bilder av hylla med en gang siden den er ferdig og hengt opp:

Hyllami.jpg

Fant ut at det var vanskelig å få med hele på et bilde :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...