Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lenge prøvd å få maskinen støysvak.

Har ikke mye lyst å tenkte på hvor mange forksjellige kjøleløsninger jeg har prøvd.

Etter å ha brukt altformange(!! ) $ på å få maskinen støysvak, og den andre artic cooling viften/ribben kom, og også den lagde en rar ulyd...... måtte jeg gå litt hardere til verks

 

 

:devil::dremel:

 

ikke det beste bilde, men :)

Endret av genesis
Lenke til kommentar
Etter å ha brukt altformange(!! ) $ på å få maskinen støysvak, og den andre artic cooling viften/ribben kom, og også den lagde en rar ulyd...... måtte jeg gå litt hardere til verks

rett og slett knall. skulle hatt en sånn løsning selv men har ikke noe ledige rom i nærheten. det der må kalles absoultt stillhet.

Lenke til kommentar

genesis: Zalman CNPS 7700Cu og OCZ PowerStream 520W høres nesten ikke :) Er vel helst Raptoren og diskene som høres i mitt system ;) Men såklart, det der er vel den beste løsningen, og billigste! Alternativet er vel å montere heatpipe på absolutt alt i kabinettet og sette diskene opp i strikkoppheng, eventuelt vannkjøling/rom med flytende nitrogen og hele PCen inni.

Lenke til kommentar
Fett oppsett du har der hifi-lasse :thumbup:

 

Burde ordna noe skikkelig surround høytalere og en sub eller to. :)

 

De fleste projektorer kan man vel justere mellom 4:3 og 16:9 format, i hvert fall kan jeg det på min Acer, men 4:3 er nesten ikke vits lenger siden alle nye filmer er 16:9 og tv-kanalene og har begynnt å sende en del i 16:9.

 

Ser at du er 15 du også, men du har litt fetere annlegg en meg. Vurderer å ordne ny tv og surround jeg også.

man trenger ikke sub. med dehøytalerne der.

de har gidt i hvertfall meg nedsatt hørsel :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...