Gå til innhold

Har DU draget på damer?


-=Makaveli=-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som vinterluften så mykt springer i blomst en morgen, i det solen treffer det første snøfnugg som så mykt har lagt seg med sine tusen brødre har en gutt med navn Scott draget på damene..

Har ikke helt tenkt på om jeg har damedraget egentlig.. har jo temmelig mange kvinnevenner, og er vel en slags rundbrenner på fest, men draget.. Draget.. hva ligger i det ordet?

Trekker damer?

hmm..

 

kanskje

Lenke til kommentar
Har du draget på damer?

 

Nei

 

Men jeg legger til at det finnes en del damer der ute som har draget på meg.

Støttast! :D

 

Bør vel også nemne det at det virkar som eg har tusen gongar meir draget på damer gjennom MSN i stadenfor "det verkelege livet". Får ganske ofte høre at eg er søt, og bla bla bla, men sjeldent noko som skjer i røyndommen.

Lenke til kommentar

draget på damer...?

tja.. jeg ville si omtrent som en sprettball tiltrekker seg småfly i et badekar.

altså ikke i det hele tatt.

Folk jeg har snakket med (det hender faktisk at jeg snakker med jenter i fylla, ja.) har sagt foruroligende ofte at de ikke tør å snakke med meg fordi de syntes jeg var skummel.

Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det, egentlig..

Lenke til kommentar

Egentlig så er det ikke særlig vanskelig å ha draget på damer da.

Du må bare få dem til å være interissert i deg og ikke omvendt.

F.eks om du liker en dame, så er det ikke en god idè å være innpåsliten og være rundt henne hele tiden.

Da vet hun at hun kan få deg når som helst og da er du ikke særlig tiltrekkende.

En pekepinn er at damer liker dem de ikke har tilgang til så lett.

 

Om du skal på en fest, er det smart å først kikke seg rundt etter den du vil ha når du først ankommer festen. Pass på å få god øyekontakt som varer en liten stund, men ikke altfor lenge! Etter det ignorerer du henne i lengre deler av festen.

Da vil hun tenke "hmm, kanskje han ikke liker meg? Hva som er galt med meg da?"

 

Dermed vil det bli en motsatt effekt. Kan selvfølgelig ikke garantere at dette funker på alle, men et godt tips er at jenter vil ikke ha det som er rett forran nesa på dem. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...