Gå til innhold

Lei av WoW - dessverre...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er begynt å gå lei av WoW, antakelig fordi jeg vet at dette bare er en beta og dermed kommer arbeidet man legger i en karakter til å bli borte vekk snart. I tillegg kan det sikkert også ha noe å gjøre med at jeg for det meste har spilt på PvE-server, føles som sikkerhetsmodus i WinXP =P

Håper derfor at Retail kommer snart... :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt sånn opp og ned for meg og.

Kommer vel litt ann på hvor mye jeg har spilt og hvor morsomme questene jeg skal gjøre er.

Jeg gleder meg til retail for da kan jeg starte en ny character med god samvittighet.

(endelig kan jeg dumpe hunteren)

Skrevet
Trodde ikke det gikk ann å bli lei WoW :p

Man blir lei av alt til slutt. Om du gjør den tingen du digger mest, hele tiden, blir du til slutt lei. Men som sagt, tror ikke det er at jeg har spilt WoW for mye, bare det at man sitter med "wipe" i bakhodet hele tiden. Det er forferdelig destruktivt og umotiverende. Prøve ut forskjellige klasser orker jeg ikke, jeg vet hva jeg skal være, nemlig Warlock :thumbup:

Men for all del ligg unna WoW til retailen kommer, er nok det jeg ville gjort da.

Yep... får se om jeg finner EQ2 en plass

Skrevet

wipe= sletting av characters og "opprydding" på server.

det er vel ikke sagt av blizzard at det vil bli en wipe enda,(ikke som jeg har fått med meg iallefall) men siden de amerikanske servera blei wipa og siden vi må ha en ny cd-key i retail trur jeg at jeg setter penga mine på wipe... og selvfølgelig ville det være kjipt for alle som vil starte på en pvp server når retail kommer at det er folk som er lvl40+ fra start..

Skrevet

Digger WoW, men har bestemt meg for å spille det lite før Retail nå fremmover. Vil ikke spoile mer quests og sånn før jeg får selve spillet. Blir som sagt opp her et sted litt kjedelig med tanken om wipe. Blir digg at alle starter fresh og med tanken om at "jeg kan spille så lenge jeg vil... Uten at det blir slettet! WEE"

Blir digg :dribble:

Skrevet
Så sant så kan bli lei av alt, men å bli lei av WoW etter så kort tid kan jeg ikke skjønne er mulig...

Hmmm... skulle kanskje ikke ha nevnt leihet med hensyn til tidsforbruk, det var bare et generelt eksempel. Beta (selv om vi egentlig spiller us retail) + wipe = min leihet. Så enkelt er det ;) Nå lurer du sikkert på hvorfor jeg starta å spille beta i det hele tatt, men det tar jo litt tid før man innser realitetene, pluss at FB hadde høy sikle-faktor :D

Skrevet (endret)

Jeg har sprunget rundt og rundt i leiligheten min for å klare å sparke meg slev skikkelig hardt i rævva fordi jeg ikke fikk fingen ut og kjøpte Preorder Kit før det var for sent. Men tydeligvis var det ikke så veldig teit...

Fikk fatt i Collector's Edition i går så jeg gleder meg bare til releasen nå...

EDIT: Leif says hi...

Endret av Odland81
Skrevet (endret)

Det wipe betyr ja, har tenkt på det jeg og, er kjipt, men jeg overlever for jeg skal nemlig bli den første som treffer 60 i retail :p

Edit: Offtopic er det andre en meg som syn introen til WoW er drit rå? blir aldri lei av den jeg :p

Har aldri sett noe så fint animert før!

Endret av ToxicMan
Skrevet (endret)
Hehe, jeg er også dritlei nå. Men så fant jeg en ny aktivitet, og det er ekornsalg!

Jeg løper nå rundt i områdene rundt stormwind og selger mekaniske ekorn, se etter Rhu og hans lille tropp av roboter neste gang dere er på PVE 4  :p

Hmm.. Gidder du fortelle meg hvordan man skaffer ekorn ?

...Ja, jeg er litt lei, men av og til er jeg mindre lei enn andre ganger. :ermm:

Endret av Dandar
Skrevet
Hehe, jeg er også dritlei nå. Men så fant jeg en ny aktivitet, og det er ekornsalg!

Jeg løper nå rundt i områdene rundt stormwind og selger mekaniske ekorn, se etter Rhu og hans lille tropp av roboter neste gang dere er på PVE 4  :p

Hmm.. Gidder du fortelle meg hvordan man skaffer ekorn ?

...Ja, jeg er litt lei, men av og til er jeg mindre lei enn andre ganger. :ermm:

mekaniske ekorn er noe man lager?

Skrevet

Spilte US WoW retail og fikk en lvl 50 men gikk ganske fort lei.

syns det ble alt for lite og gjøre det var bare grind,grind,grind og litt mer grind :p

Og en god shaman eller priest kunne ingen slå :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...