Gå til innhold

"Satantegn" idioti i Norge


Anbefalte innlegg

Seriost Spenol? Ser du ikke hvor usaklig du er na? Det er akkurat dette jeg snakker om. Bush-datteren viser et Longhorns symbol, norsk presse antyder at det er Satan-tegnet, jeg papeker at norsk presse gjor dette for a skape skandale/interesse for a selge seg, og du pastar at jeg forsvarer Bush?

Det er jo indirekte det du gjør.

 

Bush sin datter viser dette "satan-tegnet". "Alle" blir sjokkerte også kommer du og forklarer at det faktisk ikker noe satan-tegn.

 

Du forsvarer Bush.

Hvis du hadde fått med deg at det slett ikke er et satan-tegn så hadde du ikke svart slik :D

nei... :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1106254948.77344.jpg

Hey, nice. Hva er nummeret til datteren til Bush?

 

Hva har dette [bilde av tempel] med "Satantegn idioti i Norge" å gjøre? Spontan-innfall?

Bildet har like mye med nazisme, som Bush har med satanisme å gjøre. Var dette veldig vanskelig å forstå?

 

Jeg forstår at det er enkelte som irriterer seg over at Bush blir ukritisk forsvart og forhelliget av enkelte. Men når VG serverer toalettnytt av finere årgang, er det vanskelig å ikke påpeke latterligheten av artikkelen.

 

Neste steg på stigen er et bilde av Bush på driteren, men underteksten: Bush driter i DEG!

Endret av alexf
Lenke til kommentar

Seriost Spenol? Ser du ikke hvor usaklig du er na? Det er akkurat dette jeg snakker om. Bush-datteren viser et Longhorns symbol, norsk presse antyder at det er Satan-tegnet, jeg papeker at norsk presse gjor dette for a skape skandale/interesse for a selge seg, og du pastar at jeg forsvarer Bush?

 

Syns du disse oppslagene om "Satan-tegnet" er saklige Spenol?

Herregud da mann. Ja, jeg skal jammen meg rakke ned pa norske medier nar de fjerter ut slik drit, og hvis du ser deg om her pa traden, sa er alle enige med meg. Forsvarer de ogsa Bush?

 

:roll:

Vil vel ikke akkurat si at vg antyder at det er satan-tegnet. De starter jo med å si "Nei, Jenna Bush påkaller ikke Satan. Hun viser bare tegnet for et skikkelig Texas-kveg."

 

At det er en fillesak er jeg enig i, men kan ikke skjønne hvorfor denne artikkelen er så negativ til Bush.

Lenke til kommentar
Forklare? Bilde forteller 1000 ord!

Det er egentlig bare tull, satantegn er satantegn.... Det at Texas Longhorns bruker samme tegnet gjør jo egentlig ingenting. Skjønner ikke at folk greier å hisse seg opp over noe sånt som dette i det hele tatt.

 

Dette tegnet ble nok sett på som et satanistisk tegn i tidligere tider, men nå betyr det vel så godt som ingenting.

 

Må også si meg enig med Josten... VG er jo ikke negativ til Bush i det hele tatt i den artikkelen.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Seriost Spenol? Ser du ikke hvor usaklig du er na? Det er akkurat dette jeg snakker om. Bush-datteren viser et Longhorns symbol, norsk presse antyder at det er Satan-tegnet, jeg papeker at norsk presse gjor dette for a skape skandale/interesse for a selge seg, og du pastar at jeg forsvarer Bush?

Det er jo indirekte det du gjør.

 

Bush sin datter viser dette "satan-tegnet". "Alle" blir sjokkerte også kommer du og forklarer at det faktisk ikker noe satan-tegn.

 

Du forsvarer Bush.

Hvis du hadde fått med deg at det slett ikke er et satan-tegn så hadde du ikke svart slik :D

:!: :roll: VG har funnet en ny abonnent. ;)

 

Vil vel ikke akkurat si at vg antyder at det er satan-tegnet. De starter jo med å si "Nei, Jenna Bush påkaller ikke Satan. Hun viser bare tegnet for et skikkelig Texas-kveg."

 

At det er en fillesak er jeg enig i, men kan ikke skjønne hvorfor denne artikkelen er så negativ til Bush.

 

Det er hele antydningen om at det engang var en mulighet at det var et Satan-tegn. Det skulle aldri blitt noen sak i det hele tatt, det skulle ikke blitt omtalt engang. Det er en ikke-sak. VG skulle bare latt vaere a kommentere det i det hele, det har ingenting for seg. Ved a si at "nei, det var ikke det" vil flere folk bli opplyst om at det var en mulighet at det var et slik tegn, og da sitter en del folk igjen med inntrykket av at det faktisk var et slikt tegn.

 

Som a ha en artikkel som "nei, Carl I. Hagen slar ikke kona si"...

Med slike artikler spor leseren seg "men... var det engang et sporsmal om det?? hvorfor?? hva er det som skjer??"

Lenke til kommentar

Tja, blir vel et spørsmål på hvordan man ser det dette her. Kan også se det på en helt annen måte, nemlig at mange så denne talen eller hva det var, og ble svært kritisk til Bush, fordi de så at datteren hans gjorde et tegn de forbinder med satan. Men VG kom ut som en "reddende engel" og forklarte for alle de som hadde missforstått at dette tegnet var et fredfult texastegn og hadde ingenting med satan å gjøre.

 

Når det gjelder sammenligningen din med Hagen som slår kona, ville jeg heller skrevet det slik. "Hagen blir fotografert med knyttet neve mot kona. Dette blir vist på tv, og mange tror at han slår kona si. Neste dag kommer vg og sier at han egentlig bare skulle gi henne en klem."

Lenke til kommentar
Og Jenna viser tegnet som gir alle hjemlengsel.

hahahahaha hjemlengsel til helvete :whistle:

 

Hvis én eneste her prøver å fortelle meg at disse buddhist munkene ikke er nazister er dere rumpeslikkere og forguder disse munkene.

 

dette er faktisk et tegn som betyr solen eller noe slikt... det at Hitler tok det er noe helt annet... tviler på at denne er laget etter 2. verdenskrig

 

Edit: rakk det... leif

Endret av kristoffer1989
Lenke til kommentar
buddhist%20temple%20swasi.JPG

 

Hvis én eneste her prøver å fortelle meg at disse buddhist munkene ikke er nazister er dere rumpeslikkere og forguder disse munkene.

:/

Hakekorset var opprinnelig et tegn for lykke, som faktisk var brukt av budhister.

Så kom naziene og "stjal" den og brukte den på en negativ måte.

Lenke til kommentar
buddhist%20temple%20swasi.JPG

 

Hvis én eneste her prøver å fortelle meg at disse buddhist munkene ikke er nazister er dere rumpeslikkere og forguder disse munkene.

Hakekorset er jo egentlig solkorset bare omvendt. Dette er et speilvendt hakekors.

de 2 øverste hakene står for et-eller-annet positivt (husker ikke hva, fred eller no sånn) og de nederste står for noe negativt.

 

Jernkorset er også et eksempel på et tegn som har forandret seg. Det var egentlig på medaljene de tyske pilotene fikk, men har i senere tid blitt brukt av div. metalband og firma.

Endret av EvoZ
Lenke til kommentar
Forklare? Bilde forteller 1000 ord!

Dette er det tegnet som eg kan forbinde med eit satan tegn, sidan du her med handa former eit dyr med spiss snute og to horn. Dyret = Djevelen, eller noke slikt.

 

Er vell forsåvitt logisk at dei bruker omtrent samme tegnet for long-horn oksen (Då eit dyr med to horn er vanskelig å forme meir detaljert med ei hand)

 

 

Dette er nok eit eksempel på at folk tolker tegn etter sin kulturelle bakgrunn utan og tenke på at andre kanskje har andre tolkninger. Slik som OK tegnet (tommel og peikefinger mot kvarandre slik at du lager ein O) I mange andre land betyr dette tegnet 0 (null). Altså omtrent stikk motsatt betydning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...