Gå til innhold

"Satantegn" idioti i Norge


Anbefalte innlegg

Støtt og stadig er det alltid noen hønsehjerner som lager en sak av at noen viser en neve med pekefinger og lillefinger utstrakt. Det er visst "et tegn som satanister gjør når de kaller på satan" eller for å vise at de tilber satan. Like før jul ble det også trøbbel her fordi Colaflaskene hadde en liten nisse på etiketten som viste dette tegnet, og Coca Cola valgte å slutte å produsere denne etiketten i Norge. I Sverige var det ikke noe problem.

 

Siste nyhet, som tydeligvis også er verdt å ta opp, er at datteren til G.Bush har vist "det skandaløse" tegnet. VG kommer også med en forklaring hvor det presiseres at: "Nei, Jenna Bush påkaller ikke Satan." http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=263400

 

Jeg bare lurer på: Hvem er disse forstyrrede skrullingene som har fått det for seg at det er helt skandaløst og uakseptabelt å vise dette tegnet.??! Patetisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990

Heh. Leste om Bush-datteren pa Side 2... syns det var helt patetisk. Nok en gang prover norsk presse a skape skandaler ut av ingenting, bare for a selge seg, sa klart. Helt idiotisk, det er ingen normale folk som oppfatter dette som et Satanist-tegn.

Lenke til kommentar

Det er tegnet for rockmusikk og kultur. Utenom noen få kristne da som på død og liv mener at den betyr satatn, men for dem så er jo all bluesbasert musikk ikke noe annet en satantilbedelse.... :roll:

 

Moren min synes at In Flames Tsjorta mi representer ondskap og at folk kom til å assosiere meg med ondskap.... :ermm:

Tror de fleste skjønner at eg virkelig ikke er satanist... eller hva? :hmm::lol:

 

 

 

EDIT: Helt enig med Seixon... :yes:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Nok en gang prover norsk presse a skape skandaler ut av ingenting, bare for a selge seg, sa klart.

De har dessverre lært en uvane av tabloidpressen i England, USA og Tyskland. Men det selger. Og da aksepterer man det. Penger først, moral etterpå.

 

Synd, men slik er det bare.

 

Er vel derfor jeg ikke har kjøpt VG eller Dagbladet på flere år :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Er vel derfor jeg ikke har kjøpt VG eller Dagbladet på flere år :thumbup:

Tror vi ma starte en organisert boikott av disse oppslagene slik at de skjerper seg. Selvfolgelig blir dette vanskelig nar folk flest liker a lese dette dritet.

Lenke til kommentar
Er vel derfor jeg ikke har kjøpt VG eller Dagbladet på flere år :thumbup:

Tror vi ma starte en organisert boikott av disse oppslagene slik at de skjerper seg. Selvfolgelig blir dette vanskelig nar folk flest liker a lese dette dritet.

Problemet er jo at hvis man er på siden deres og ser et slikt bilde med en tittel som er helt banal, så er det menneskilg nysgjerrighet som gjør at vi må klikke på den.

 

Da får de registrert flere treff, oppmuntrer til flere banale titler og gir de økt reklameinntekter.

 

Bare det at vi her i denne tråden klikker på lenken tjener VG på. :roll:

Lenke til kommentar
Heh. Leste om Bush-datteren pa Side 2... syns det var helt patetisk. Nok en gang prover norsk presse a skape skandaler ut av ingenting, bare for a selge seg, sa klart. Helt idiotisk, det er ingen normale folk som oppfatter dette som et Satanist-tegn.

MÅ du benytte enhver anledning til å forsvare Bush og rakke ned på norske medier?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Heh. Leste om Bush-datteren pa Side 2... syns det var helt patetisk. Nok en gang prover norsk presse a skape skandaler ut av ingenting, bare for a selge seg, sa klart. Helt idiotisk, det er ingen normale folk som oppfatter dette som et Satanist-tegn.

MÅ du benytte enhver anledning til å forsvare Bush og rakke ned på norske medier?

Seriost Spenol? Ser du ikke hvor usaklig du er na? Det er akkurat dette jeg snakker om. Bush-datteren viser et Longhorns symbol, norsk presse antyder at det er Satan-tegnet, jeg papeker at norsk presse gjor dette for a skape skandale/interesse for a selge seg, og du pastar at jeg forsvarer Bush?

 

Syns du disse oppslagene om "Satan-tegnet" er saklige Spenol?

Herregud da mann. Ja, jeg skal jammen meg rakke ned pa norske medier nar de fjerter ut slik drit, og hvis du ser deg om her pa traden, sa er alle enige med meg. Forsvarer de ogsa Bush?

 

:roll:

Lenke til kommentar

buddhist%20temple%20swasi.JPG

 

Hvis én eneste her prøver å fortelle meg at disse buddhist munkene ikke er nazister er dere rumpeslikkere og forguder disse munkene.

 

edit: dette innlegget var tydeligvis for komplisert, derfor har jeg forklaring allerede nå: dette var et ironisk innlegg for å vise hvor teit VG er. Okidoki?

Endret av SteffyBoy
Lenke til kommentar
Heh. Leste om Bush-datteren pa Side 2... syns det var helt patetisk. Nok en gang prover norsk presse a skape skandaler ut av ingenting, bare for a selge seg, sa klart. Helt idiotisk, det er ingen normale folk som oppfatter dette som et Satanist-tegn.

MÅ du benytte enhver anledning til å forsvare Bush og rakke ned på norske medier?

Seriost Spenol? Ser du ikke hvor usaklig du er na? Det er akkurat dette jeg snakker om. Bush-datteren viser et Longhorns symbol, norsk presse antyder at det er Satan-tegnet, jeg papeker at norsk presse gjor dette for a skape skandale/interesse for a selge seg, og du pastar at jeg forsvarer Bush?

 

Syns du disse oppslagene om "Satan-tegnet" er saklige Spenol?

Herregud da mann. Ja, jeg skal jammen meg rakke ned pa norske medier nar de fjerter ut slik drit, og hvis du ser deg om her pa traden, sa er alle enige med meg. Forsvarer de ogsa Bush?

 

:roll:

Hvis du er så opptatt av sannhet og objektivitet, forklar meg da hvorfor du ALDRI kritiserer konservative medier som FOX News? Er det fordi de alltid er objektive og alltid snakker sant, eller er det fordi du driter i hva som er sant og egentlig bare er på et korstog mot det du ser på som venstrevridde medier?

Lenke til kommentar
Syns du disse oppslagene om "Satan-tegnet" er saklige Spenol?

Herregud da mann. Ja, jeg skal jammen meg rakke ned pa norske medier nar de fjerter ut slik drit, og hvis du ser deg om her pa traden, sa er alle enige med meg. Forsvarer de ogsa Bush?

Nei, jeg synes ikke de er saklige og jeg hater VG. Det har dog ingenting med poenget mitt å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Hvis du er så opptatt av sannhet og objektivitet, forklar meg da hvorfor du ALDRI kritiserer konservative medier som FOX News? Er det fordi de alltid er objektive og alltid snakker sant, eller er det fordi du driter i hva som er sant og egentlig bare er på et korstog mot det du ser på som venstrevridde medier?

1. Jeg ser aldri pa FOX News, og leser aldri FOX News.

2. Jeg leser ikke konservative medier.

3. Jeg vil ikke tro at de alltid er objektive.

4. I disse tider, hvor "deres" mann er i det Hvite Hus, sa er det ikke de som trenger a fare med logn, dermed er det logisk at det er motstandere av Bush som farer med flere logn, som norske og amerikanske medier imot Bush.

5. Jeg kommenterer som oftest bare pa ting som blir sagt av andre her, og de bruker til stadig venstrevridde medier som kilder.

6. De fa gangene jeg starter en trad rundt en usaklig artikkel, er det oftest bare fordi jeg leste gjennom deres nettside og kom over det, og ble provosert av usakligheten. Dermed nar jeg ikke leser konservative medier, oppstar ikke dette.

7. Det er mer enn nok av de her pa forumet som angriper og undergraver konservative medier til at jeg ikke trenger a gjore det selv.

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...