Gå til innhold

Doom The Movie - Sjokkerende Info!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ja, det er mildt sagt sjokkerende!

Skal man tro det den britiske avisen "The Inquirer" sier i sin artikkel, så kommer filmen DOOM til å være så langt fra spillene som det nesten kan være!

Bare hør! Handlingen foregår ikke på Mars! Monstrene kommer ikke fra Helvete! Og Marinene, ja de er SWAT styrker!

Les mer om dette sjokkerende stoffet her!

Og la oss, for guds skyld håpe at dette er løgn! :scared:

Endret av MeTa][iC
Videoannonse
Annonse
Skrevet

BAH!, men som de fleste vet skal man ta "The Inquirer" med en god klype salt :) . men for gusd skyld!, ikke la denne filmen blir av type som sendes på tirsdags formiddag på tvnorge!

Skrevet
alt dette du skrev har blitt nevnt før. bortsett fra det der med SWAT styrker :)

(tror jeg)

Hvor? Jeg søkte, men fant ingen tråder!

Uansett sjokkerende og irriterende! :mad:

Skrevet

Hvis dette er tilfelle blir jeg mildt sakt forbanna, det eneste de har kjøpt da er et navn, Doom, men ingen ting annet. Forbanna irriterende vis de ikke skal engang holde de på selve beinmargen i Doom serien, og etter som jeg leser så høres det ut som en billig kopiering av Resident Evil (som da også er elendig).

Typisk Hollywood å gjøre slikt, skulle dette blitt en god Doom film måtte den i det minste inneholdt HellSpawns og pentagrammer (som det står der, Doom 2 er på jorda). Men neida, våre kjære film folk fra Hollywood måtte endre på det viktigste i filmen, og nå ser jeg seriøst ned på denne filmen. Når denne filmen kommer, og hvis det viser seg å være sant, så blir det en god del sinte Doom fans rundt omrking i verden, innkludert meg.

Skrevet

ser ikke for meg doom som noe film matriell uansett.. det har jo ikke akkurat den mest dyptgående historien.

så er vel vrient og lage en 90 minutters film av dette uten og måtte fikse "litt" på handlingen.. :D

Skrevet (endret)
så er vel vrient og lage en 90 minutters film av dette uten og måtte fikse "litt" på handlingen.. :D

Det er bare idiotisk! Det er ikke noen "små" endringer! Hele poenget med DOOM er jo helt borte!

Noen her som har sett Event Horizon? Den er ikke verdens beste, akkurat, men absolutt ikke en dårlig film!

Anyways, der har helvete en rolle i filmen.

Slike tvister kan regissørene godt gjøre.

Feks: En rom-base på Phobos, månen til Mars har sluttet å gi svar fra seg, og en gruppe mariner sendes ut for å finne ut hva som har skjedd. (Joda, veldig likt Aliens, men så mente jeg jo ikke at de skulle gjøre det AKKURAT som jeg sa! ;) )

Endringer som "Vi fjerner helvete, og putter inn zombier. Marines ble alt for oppbrukt i Aliens filmene, så vi putter inn SWAT i stedet, mye kulere! Og så var det Mars da! Nei jeg gidder ikke å dra til Mars for å filme! Vi reiser heller til Praha da! Mye mer originalt!" blir jo helt patetiske! Det blir som å fjærne osten fra Pizza'en! :nei:

EDIT: Joda, skjønte jo at du mente det ironisk. :)

Endret av MeTa][iC
Skrevet

Hadde en skeptisk tvil til Doom fra før av men nå ser dette ut til å bli en film av verste sort i år, ser faktisk mer frem til Harry Potter and the Goblet of fire enn jeg gjør til Doom filmen, for jeg vet at i Harry Potter følger de boken, og ikke bare tar navnet og tror at storyen ikke teller.

Doom har jo faktisk en fin liten story. Phobos gir ikke liv fra seg på en stund, så du (blant noen venner) blir sendt ut for å sjekke det. Vår venn marine soldaten blir stående ved landings plassen og vente, mens de andre går inn (og blir spist), så etter en stund stikker du etter, for å finne ut hva som skjedde med kompisene dine, og for å sette en stopper på det som har skjed. Fin story synes jeg.

Men men, thats Hollywood. Making shit out of nothing.

Skrevet (endret)

For å sitere signaturen til Lonely Wolf

Idiotisk........

Rekna med dei kom til å ødelegge filmen, men så ekstremt som her er gjort er jo tragisk. Er ikkje SWAT mykje brukt i filmer dei da :roll:

Endret av zeph
Skrevet
samme for meg bare det blir en bra filme!

Det er liksom det som blir spørsmålet nå da! Klarer regissøren å lage noe "magisk" utav filmen (slik at den blir omtrent middels, litt under), eller blir den bare så dårlig som man bare kan drømme om? (når man har mareritt).

Når de har tatt vekk slike ting fra DOOM historien, er DOOM ikke DOOM lenger, det er liksom Resident Evil med sjokoladesaus på... :nei:

Skrevet

Det er greit nok at filmmakerne må gjøre noen tvister, men dette er bare idiotisk. Visse ting må jo bli fulgt som lokalisasjon, kjernehistorien og eventuelle karakterer/fiender.

Tror kanskje ID har solgt seg litt billig, virker som om denne filmen kun linsensierer seg på navnet...

Skrevet
Det er greit nok at filmmakerne må gjøre noen tvister, men dette er bare idiotisk. Visse ting må jo bli fulgt som lokalisasjon, kjernehistorien og eventuelle karakterer/fiender.

Tror kanskje ID har solgt seg litt billig, virker som om denne filmen kun linsensierer seg på navnet...

Helt enig, denne filmen blir, tror jeg, en dårlig kopi av Resident Evil, bare det at her driver "The rock" men masse denging og skyting, uten at det gir noe mening.

Tenk en film som hadde fult Doom historien? Det hadde vært bra. Dette blir bare patetisk.

Skrevet

Hver gang de skal lage film av et spill i skrekksjangeren går det galt. Ta for eksempel Resident Evil som en her nevnte. Filmen var forsåvidt grei, men den mistet mye av "sjarmen" som spillet hadde.

Skrevet
[iC' date=21/01/2005 : 14:36]
samme for meg bare det blir en bra filme!

Det er liksom det som blir spørsmålet nå da! Klarer regissøren å lage noe "magisk" utav filmen (slik at den blir omtrent middels, litt under), eller blir den bare så dårlig som man bare kan drømme om? (når man har mareritt).

Når de har tatt vekk slike ting fra DOOM historien, er DOOM ikke DOOM lenger, det er liksom Resident Evil med sjokoladesaus på... :nei:

Resident Evil er jo k0nge dah!!

Jeg bryr meg ikke om det ikke ligner filmen. Bare det er en BRA film!!

Skrevet

Old news for meg, menne dette ekke bra azzå! her sankker vi å melke navnet og rettigheter for ka det er godt for i aller høgste grad :thumbdown:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...