Gå til innhold

Attributes, burde få bestemme selv.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns at man kunne burde få bestemme hvor man vil ha de pointsa man får når man lvl'er litt mer selv. Er jo nesten ikke noe poeng med dem når man ikke kan bestemme selv. Dette hadde også vært med på å skaffe litt mer forskjellige characters.

 

Noen som er enig? :yes:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Syns at man kunne burde få bestemme hvor man vil ha de pointsa man får når man lvl'er litt mer selv. Er jo nesten ikke noe poeng med dem når man ikke kan bestemme selv. Dette hadde også vært med på å skaffe litt mer forskjellige characters.

 

Noen som er enig? :yes:

Selvølgelig er det vits med statpoints fordi om du ikke får velge hvor du vil sette dem. Jeg er glad for at jeg slipper å undre meg grå hvor jeg skal sette poengene hver gang jeg går opp i lvl

Skrevet

enig med apollox...å velge talent points er vanskelig nok :)

 

dessuten så er det items som justerer forskjellene i attribute points uansett:P

Skrevet
Syns at man kunne burde få bestemme hvor man vil ha de pointsa man får når man lvl'er litt mer selv. Er jo nesten ikke noe poeng med dem når man ikke kan bestemme selv. Dette hadde også vært med på å skaffe litt mer forskjellige characters.

 

Noen som er enig? :yes:

Eg er enig med deg, får liksom ein større følese av å bygge opp karakteren din sjøl på den måten.

 

Og du hadde fått ein større forskjell korleis karakterene er bygd opp :)

Skrevet

Når du kommer lit opp i levels så kan du lett skaffe +100 til en attribute fra gear. Syns det er nok jeg. De har sikkert gjort det sånn for at ikke newbs skal kunne føkke opp helt :p

Skrevet

Dere er selvsagt klar over at man får attributes basert på hvilken klasse man er? Altså at en warrior får mer stamina mens en mage får mer intelect osv..

Skrevet

Jada. Er klar over det, men teit at det er auto. Man burde kunne velge mauelt, men det kunne godt vært noen råd eller at man kunne sewtte det på auto.

Skrevet

Jeg er uenig i at folk burde få sette alle pointsa sine sjøl, for da hadde det bare blitt enda mer monotone chars. Det som imidlertid kunne vært fint var å kunne plassere ett attr-point per level, sånn at man kanskje kunne buffa ting som ikke vanligvis levler masse på den bestemte klassen.

Skrevet

Ja, burde vært litt mer valgfritt for å sikre et større mangfold av forskjellige characters. Er ikke gøy når nesten alle f.eks. rogues er like..

Skrevet

Det er nok det som hadde vært morsomst for meg. Liker å dele ut poenger for å finpusse charen min.

 

(Det hadde nok bare gjort det mer avansert å balansere spillet da men)

Skrevet
Les posten min da!111!!1223 :roll:

 

Er bare å finne gear med + til den staten du vil ha. Får jo nesten ikke en dritt fra level-up uansett... Har dere spilt for mye D2 eller?

Hehe... er ganske vanlig å kunne gjøre dette selv i andre online spill. for eks

Dark age of camelot,Ao shadowbane. å kunne få items med +stat pts er helt vanlig

i sånne spill.

Skrevet

Jeg syns det fungerer overraskende greit med styringen gjennom items. Spiller selv en Human Mage som i skrivende stund har nådd lvl25. Der har jeg fått 62 ekstra points i intellect, og stortrives ;)

Solo'ing går finfint helt til den sjeldne gangen de når frem til meg..

 

Bare man finner ut hvordan man vil spille char'en sin, greier man lett å styre den i riktig retning.

Skrevet

Altså litt av basicen i RPG er å kunne velge statpointa sine selv slik at du kan bygge characteren den veien du vil selv. Synes man burde kunne fått styrt dette selv. Mye av det å gå opp i level blir lissom borte :S

Skrevet
Det er derfor du har talent points. De får du sette hvor du vil. Får et poeng pr. level fra og med lvl 10.

Hvorden velger du talent points?

Etter at du har nådd level 10 kan du trykke på "N" (eller ikonet for talents) og velge. Hver klasse har 3 'ark' med talents, basert på litt forskjellige ting.

Skrevet

Nei, det er bra at mmorpg lagere har gått vekk fra friheten man hadde ved å sette ut stat points selv. Var altfor lett å ødelegge characteren sin i enkelte spill, spesielt i EQ1, EQ1 var også det spillet med mest min/maxere, dvs alt skal være helt optimalt, om du var en agility avhengig class og hadde 94 agi og en som var samme class som deg hadde 100 ville alltid han få team før deg. (fiktive numre)

 

Det gir også en viss balanse, hvis ikke kunne man lagd en rogue som satte hvert eneste poeng hver lvl i agility og endt opp med sikkert 75% critical strike chance, og hatt en dedikert healer til å heale ham da han ville hatt lite hitpoints.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...