Gå til innhold

Film om hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ja ok, kan uttale meg litt jeg da! Hehe! Jeg husker ikke engang når det prosjektet her ble påbegynt, men jeg skulle iallefall ordne filmmusikken. Noe jeg gjorde. Så ble det lagt på is, fordi Kenneth var opptatt. Greit nok. Så var det release til TG, da tok jeg opp musikken igjen - og lagde litt til. Og trodde vi mer eller mindre ble ferdig. Men da ble det avsluttet igjen, og TG gikk over. Husker ikke hvorfor. Sikkert fordi Kenneth ikke ble ferdig. Nå virker det som den er mer eller mindre ferdig, ikke helt sikker - og skulle være ferdig i løpet av HardwareLANet - noe den ikke ble da antagelig. Jeg skal ha det at jeg har MYE å holde på meg om dagen, og hadde ikke tid til å lappe sammen musikk nå - for JA det tar mye tid. Uansett - har ikke hørt noe siden - så kan ikke uttale meg noe mer om det.

 

Men jeg føler jeg har gjort en innsats, men jeg kan ikke bare sette av tid plutselig, for jeg har ikke all verden av tid å bruke. Men dette er vel bare et hobbyprosjekt Kenneth har på siden - uten noen form for innsats fra andre på forumet, så ingen vits å pese han for mye.

 

Det kommer når det kommer. Har sikkert like mye å gjøre som meg han!

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Med tanke på at denne tråden ble opprettet 16. januar 2005, begynner det vel å bli på tide med et resultat, ja.

 

er det noen deadline på herligheten eller ? :p

3519026[/snapback]

Ja, 25. Juni.

Så jeg har god tid, men da forventes det vel resultater og.

3522924[/snapback]

Dette var altså snakk om i 2005... :roll:

 

:wee:

Lenke til kommentar
Det kan virke slik ja;)

Og nå er jo juleferien snart i gang og..vel..jeg tror vi kan oppgradere forkortelsen TTT til TTET ;)

7041273[/snapback]

TTISLTSDT - Ting Tar Ikke Så Lang Tid Som Du Tror.

 

Titt rundt neste hjørne, og kanskje du ser det du leter etter.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...