Gå til innhold

Film om hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

untitled18oo.png

 

Filmen om Hardware-nettverket

 

For to år siden fikk jeg være med i crewet til GetTogether. LAN-partyet det aldri ble noe av. I den forbindelse skulle det holdes foredrag fra diverse firmaer etc. Et av disse foredragene var et tenkt et om Hardware.no

 

Det viste seg at det ikke var mange som ville/kunne holde et slikt foredrag. Derfor ble jeg spurt om jeg ikke kunne lage en film som erstatning for foredraget. Jeg tror nok egentlig oppdragsgiverne så for seg noe litt mindre enn det jeg etterhvert har satt i gang med. Når jeg kom til det punktet hvor GT ble avlyst hadde jeg kommet ganske langt i produksjonen og lå egentlig etter planen hvis målet var å bli ferdig til da. Men jeg kunne nesten ikke legge fra meg prosjektet nå. Det ble til at jeg bestemte meg for å fortsette med prosjektet. Denne gangen uten oppdragsgiver eller tidsfrister. Eneste som holdt meg i gang var egen motivasjon og litt driv fra forumbrukere som hadde fått vite om det.

 

Jeg, som mange andre mennesker, har alltid noe å drive med i hverdagen. For meg har det det siste året vært særdeles mye. Bla. med andre filmprosjekter i skolesammenheng. Det sier seg selv at slike ting gjerne blir prioritert før et prosjekt som verken har deadline eller bestemte oppdragsgivere. Dermed har det blitt til at HW-filmen er noe jeg har jobbet med når det har passet meg. Selvsagt har jeg prøvd å gjennomføre intervjuer og sånn hele tiden slik at jeg alltid følte en framgang. Hvilket jeg også hadde. Filmen ekspanderte stadig og har etterhvert blitt det største filmprosjektet jeg har jobbet meg. Det betyr ikke nødvendigvis det beste, men det med størst omfang. Per nå teller mappa som filmen ligger i 105GB. Antall timer med råmateriale har jeg ikke en gang talt.

 

Som de fleste kanskje har gjettet er ikke filmen klar til lansering nå ved midnatt som jeg hadde sagt. Jeg satte meg TG som mål for filmen fordi jeg følte det var et passende tidspunkt, samtidig som jeg trengte noe å jobbe opp imot. Jeg har brukt mesteparten av tiden her på TG til å trykke meg fram og tilbake i Premiere og det er absolutt stor framgang. Jeg tør ikke love når filmen er ferdig, men den har aldri vært nærmere ferdigstillelse enn den er nå.

 

Derfor må jeg be om alles tolmodighet vedrørende lansering, men jeg lover at den skal se dagens lys. Det er både jeg og de som hjelper meg med filmen fullt instillt på. Det harde arbeidet nå de siste sagene har bare gitt meg mer motivasjon og lyst til å fullføre. So stay tuned!

Lenke til kommentar
untitled18oo.png

 

Derfor må jeg be om alles tolmodighet vedrørende lansering, men jeg lover at den skal se dagens lys. Det er både jeg og de som hjelper meg med filmen fullt instillt på. Det harde arbeidet nå de siste sagene har bare gitt meg mer motivasjon og lyst til å fullføre. So stay tuned!

5927260[/snapback]

 

Sitter her på HWrekken og har fulgt med på posten din ang. filmen, og jeg har store forhåpninger mot den. Tror den blir en veldig informativ og morsom film :) Og ang. visning her i skipet, så hadde det vært en perfekt måte å runde av partyet på for min del ihvertfall ;)

 

Godt jobbet, Kenneth!

Lenke til kommentar

Dette blir et kjempe bra bidrag.

Vi er jo på forumet ganske så mye av tiden mange av oss, så å få en dokumentar av Hw.no kommer til å bli ganske facinerende.

Veldig bra ta du tar tiden til å intervjue personer og søke litt dypere, har også gått forbi når premiere er oppe.

Så fremskritt er definitivt noe jeg kan se.

Bare smøre seg med litt tolmodighet(som ikke trengs) og vente på 'The release'.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Håper sykkelturen til Øyvind er med! :lol:

5928479[/snapback]

den er ikkje syklet endå, Og siden filmen skqal være ferdig no i dei nermeste dagene så er det liten sjangse for at det skjer. :cool:

5928507[/snapback]

Tenkte på planene og oppfrodring til at alle må følge med ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...