Gå til innhold

Film om hardware.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+6132
Man kan jo risikere å få bekreftet mistankene om at rommet er fullt av racks med datamaskiner i.

6369226[/snapback]

 

Eller at de ikke er det? :roll:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Blir det noe skikkelig serverstasj å se eller?  :dribble:

6368508[/snapback]

Det er dessverre fotoforbud i serverrommet.

6368513[/snapback]

Det sjønner jeg...

Ikke morsomt å vise frem bedriftens kjerne... samt er det lettere for folk å finne ut hvordan man får tak i utstyret....

 

Serverrommet er som gutterrommet.... Nobody gets out alive! :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

kan filmen avsluttes med

 

Manuset til Hotel Cæsar er mer givende lesing enn denne debatten her, stenger tråden i henhold til punkt 1 og 2 i retningslinjene.

 

Eventuelle klager kan sendes direkte til Admin. ved forumstyret.

 

Mvh

jarmo

6903441[/snapback]

 

vær så snill!

Endret av lathorv
Lenke til kommentar
Det sjønner jeg...

Ikke morsomt å vise frem bedriftens kjerne... samt er det lettere for folk å finne ut hvordan man får tak i utstyret....

 

Serverrommet er som gutterrommet.... Nobody gets out alive! :p

6471578[/snapback]

 

Hadde det vært opp til oss skulle dere gjerne få sett hvordan vi har det der oppe på Vollebekk, men det er ikke våre regler, det er eierne av lokalet sine. Ved å søke litt på nett fant jeg dette bildet, som likner ganske mye. Så er det en haug av sånne rader bortover. I tillegg har de et åpent areale med noen større "bur" der folk kan rigge utstyr som ikke går i rack.

Lenke til kommentar
Hadde det vært opp til oss skulle dere gjerne få sett hvordan vi har det der oppe på Vollebekk, men det er ikke våre regler, det er eierne av lokalet sine. Ved å søke litt på nett fant jeg dette bildet, som likner ganske mye. Så er det en haug av sånne rader bortover. I tillegg har de et åpent areale med noen større "bur" der folk kan rigge utstyr som ikke går i rack.

6914004[/snapback]

Det bilde der var jo bare matrix nesten ;)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...