eln Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 (endret) Hei Jeg opplevde noe merkelig når jeg nå prøvde å kontakte kundeservice 05000 hos telenor. Jeg ringte fra min hjemmetelefon & trykte inn mitt hjemme-nr når telefonsvarern spørr om dette. Etter en liten stund får jeg beskjed om at kundeservice er stengt: "kundeservice er åpen mandag til fredag kl 08:00 - 20:00, vi ønsker deg velkommen tilbake" Stusset litt over det der å tenkte jeg skulle sjekke nettsiden. Der står det følgende: Døgnåpen teknisk brukerstøtte Du kan treffe våre medarbeidere på telefon 24 timer i døgnet, 365 dager i året. Kundeservice når du på telefon 05000 (39 øre per minutt, startpris: 59 øre. Fra mobiltelefon gjelder egne takster). Vi gir brukerstøtte både for PC og Macintosh. Prøvde gjenntatte ganger med valg av problemer men samme melding om at de hadde stengt. Tengte så at jeg for sikkerhets skyld skulle teste med min mobiltelefon og slå ett random 22xxxxxx nummer. Sitter nå i telefonen med de. Litt merkelig? Glemte foresten å neven at jeg har kontaktet det flere ganger angående problemet i trondheim som enda ikke har lagt seg. Feilen skulle jo ha vært fikset på fredag 14:00, dette ble da utsatt til 12:00 lørdag. Ingen nye driftsmeldinger etter dette. Endret 16. januar 2005 av eln Lenke til kommentar
So|o Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 "Vanlig kundeservice" : bestilling, faktura osv.har åpent fra 8-20 man-fre. Teknisk internett-support har åpent 24/7. Du har sannsynligvis ikke valgt internett-support i menyen. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 har du også treig linje og skyhøy ping? bor i trondheim og har samme problemet Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 alle med telenor har vel detproblemet? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 Det er bra jeg ikke er alene om det da. Begynte å mistenke maskina mi for å bli rar. Bor også i trondheim. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 16. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2005 alle med telenor har vel detproblemet? ...nei, får bedre linje en vi skal ha vi Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Jeg trykte ikke feil nei. Valgte internett-support. Prøvde forøvrig alle mulige valg ved å ringe flere ganger uten å få svar . Ja har skyhøy ping og uoverkommelig hastighet. Når aktiviteten er som fult ligger jeg på 300kbit på speedo & 1200 i ping med 2048/256- Telenor har utsatt fristen for når dette skal fikses en del ganger nå. Nyeste info er 12:00 i dag (mandag) Håper det ordner seg Endret 17. januar 2005 av eln Lenke til kommentar
Valent Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 det blir kanskje teit å syte av at telenor er dårlig, for det vet vel de fleste, men du har jo muligheten til å skifte selskap så slipper du alt det tullet... -min mening! Lenke til kommentar
whom Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 det blir kanskje teit å syte av at telenor er dårlig, for det vet vel de fleste, men du har jo muligheten til å skifte selskap så slipper du alt det tullet...-min mening! Lønner seg inne når vi er bindt til et år Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Bruker bare http://direkte.online.no eg når eg skal ha kontakt med Telenor support... ikkje at det er så ofte. Var kun eit par spm. ang endring av abb. Ofte har dei so sitter der litt meir peiling også har eg inntrykk av. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 (endret) Så dere sitter alle sammen her og klager istedenfor å bare sjekke Telenor sine driftsmeldinger? http://www.online.no/kundeservice/driftsme...2005-01-16.html Her står det kort og greit at Telenor vet at de har problemer med ADSL i Trondheim og at de regner med å fikse det 12.00 mandag. Skulle egentlig blitt fikset tidligere, men grunnen til at dette ikke skjedde står også her. Er ikke jeg flink? Endret 17. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Så dere sitter alle sammen her og klager istedenfor å bare sjekke Telenor sine driftsmeldinger? http://www.online.no/kundeservice/driftsme...2005-01-16.html Her står det kort og greit at Telenor vet at de har problemer med ADSL i Trondheim og at de regner med å fikse det 12.00 mandan. Wow Klager da ikkje! ADSL'n går som ei kule heime. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Kommentaren min var da hovedsakelig til han som vil ringe til Telenor pga linjeproblemene sine, når det jo står om de på Driftsmeldinger-sida Lenke til kommentar
eln Skrevet 17. januar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Blib: Som sakt i første tråd har de endret på denne hele tia. første tidspunkt var 14-01-2005 14:00, så 15-01-2005 12:00 nå 17-01-2005. De har bare "redigert" meldingen vel og merke. Lenke til kommentar
Kelemvor Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 eln: Er det noe rart synes du? Når kortet Telenor har bestilt har problemer med transporten vil det jo bli forsinkelser som Telenor ikke har kontroll over. Ifølge Telenor sin info skulle de ha kortet i hende den 14., men når leverandøren ikke klarer å sende det/transporten skjærer seg, så kan ikke Telenor rette problemet før nevnte transport kommer frem. Og som Blib sier, så er det jo bare å sjekke driftsmeldinger. Det hjelper ingenting å ringe inn så lenge du har nett og kan sjekke statusen der, eller kan bruke Direkte Privat og snakke med folkene som sitter der. Ved å ringe inn så bare lager man kø for de som ikke har forbindelse med internett for å få samme beskjeden som du får via internett, og vedkommende du snakker med kan ikke gjøre annet enn å beklage og høre på klagingen folk kommer med. De trenger virkelig ikke det. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 kortet er byttet og alt er tilbake som normalt i Trondheim Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 Sliter med at jeg ikke finner DNS jeg.. Men det er vel noe problem i routeren! Uansett så har jeg funnet ut noe merkelig med telenor. Hvis man ringer og taster inn nr ditt. Så får du spm. Da må man svare nei for å komme til kundeservice. Hvis man sier ja, så får man bare opplysning om standard prosedyre. Men hvis man ikke får kontakt med disse folkene, så bare rop faen 3 ganger til telefonsvareren. Da sier mannen; "Jeg setter deg nå over til kundeservice" eller noe! Ganske morsomt egentlig... Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 17. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2005 det blir kanskje teit å syte av at telenor er dårlig, for det vet vel de fleste, Jeg er faktisk helt uenig med deg. Når det gjelder ADSL har jeg erfaring med endel og syns Telenor fungerer helt greit. De har også endel bedre kundeservice enn mange andre og spesielt NGT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå