Gå til innhold

Den samlede profession-tråden


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Tenkte vi kunne samle diskusjoner rundt professions i en og samme tråd.

 

Tilgjengelige professions er:

 

Mining

Skinning

Fishing

Herbalism

Alchemy

Blacksmithing

Cooking

Engineering

Leatherworking

Tailoring

Encanting

First Aid

 

 

Har selv spilt Dwarf Warrior med blacksmithing og mining, men fikk aldri helt taket på blacksmithing.

 

Har nå byttet til å spille Tauren Shaman med Herbalism og Enchantment, men er også i tvil på om det var et lurt valg. Ser i ettertid at kombinasjonen Herbalism og Alchemy kunne vært bedre for å få en sammenheng mellom yrkene.

 

Slik det er nå kan jeg kun samle planter, for å så selge igjen. Kjedelig. Eller har jeg andre valg?

 

Angående Enchantment får jeg ikke satt i gang. Må jeg ha en oppskrift før jeg kan enchante utstyr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Level 31 warrior, hadde mining og engineering, men gav opp engineering når jeg kom til 50. Ble for kjedelig og tingene var ubrukelige i forhold til det jeg hadde. Nå hat jeg hatt mining i evigheter, og jeg har måttet mine tin og silver i evigheter! De bør senke iron til 100...

Men jeg har byttet ut engineering med herbalism bare for å se hvordan det funker. også tjener jeg litt penger med det.

Lenke til kommentar

Pluss at så djevelsk mange velger mining som en av sine to profesjoner, og dette gjør at det blir lite mining på deg i de mest spiller-befolka sonene.

 

Jeg har holdt på med mining i omtrent en uke nå, og har fått ufattelig lite gems ut ifra det. Jeg trenger malachite, men det jeg har funnet mest av er tigers eye (3 stk). Kjipe greier..

Lenke til kommentar

spiller ikke betan men når retail kommer skal jeg gå skinning og mining til jeg kommer på ca lvl 55 før jeg går noe annet(ikke bestemt enda)

 

Det er pga at jeg skal grinde(skaffe resusjer for og selge på AH)

Mange av proffesjene er nesten umulig å holde i gang i lave lvl's..

Lenke til kommentar

Har Skinning, Leatherworking, First Aid og Fishing.

 

Skinning og leatherworking for penger og armor (er Tauren Hunter).

First Aid for å sleppe å bruke mat, bra om en kjemper mot humanoids som en kan få linen og sånne ting fra, slepper å vente så lenge på å få liv igjen.

Fishing på grunn av hunter, om jeg skal ha dyr som spiser fisk.

Tenker på cooking, men kommer sikkert ikke til å ta det på grunn av jeg får mat av å loote.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...