Gå til innhold

Need 4 Speed Underground 2-beste bilspill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Need For Speed: Underground 2 er etter min mening et kjempeartig bilspill.

Digger å style og trimme bil. :)

 

Men jeg vil nok tro at Need For Speed: Underground 3 vil bli enda råere! :D

For de som ikke tror det kommer, ta en titt på salgstallene til spillet og ta en titt på hvordan EA jobber. :p

Lenke til kommentar

Ikkje for å virke krass eller nedtalande, men eg trur at den generelle gamer liker NFSU2, mens dei mest aktive bilkjørarane nok svinger mot Grand Turismo og spel som er meir virkelighetsbasert enn NFSU2 og det er lagt meir vekt på kjøringa enn korleis bilen ser ut. NFSU2 surfer på bil-hypen som kom for fullt med Gone in 60 seconds og 2 fast 2 furious.

 

Eg har berre prøvd litt NFSU2, men synest det var ganske greit. Har også GT3 som er bra, men det blir litt for avansert for min del.

Endret av zeph
Lenke til kommentar
Ikkje for å virke krass eller nedtalande, men eg trur at den generelle gamer liker NFSU2, mens dei mest aktive bilkjørarane nok svinger mot Grand Turismo og spel som er meir virkelighetsbasert enn NFSU2 og det er lagt meir vekt på kjøringa enn korleis bilen ser ut. NFSU2 surfer på bil-hypen som kom for fullt med Gone in 60 seconds og 2 fast 2 furious.

yes, er enig med deg. men jeg syntes forsatt at det er et sinnykt bra spill. personlig så er jeg langt i fra bil intresert. kan jo ha noe med det å gjøre.

Lenke til kommentar

NFS har for min del blitt litt for mye "arcade",så for det meste har det gått i rally spill på pc'n her hos meg(rallymasters/rallisport/richard burns rally for å nevne noen).

 

Men eg må ærlig innrømme at NFSU 2 har så langt vært mye morro!,spesielt med tanke på variasjonen og fartsfølelse når man passerer +300km/t,også morro når man kan style sin bil slik at den blir til en viss grad litt "unik" :)

 

Største minuset med spillet er at alt foregår om kvelden/natten,uansett dagslys skal du lete lenge etter.

Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig vi slipper NFSU 3. Vi har hatt Need for Speed-serien i mange år, og Underground-spillene er i mine øyne av de mindre interessante av dem. Jeg blir direkte skuffet om EA ikke tar serien videre snart. Det beste NFS-spillet så langt er Porsche Unleashed. Jeg spiller gjerne det den dag i dag.

 

For lettilgjengelig moro (som er hva NFSU-spillene tilbyr) ville jeg heller lagt pengene i Burnout 3 for eksempel.

Lenke til kommentar
Jeg blir direkte skuffet om EA ikke tar serien videre snart. Det beste NFS-spillet så langt er Porsche Unleashed.

 

hm, har ikke prøvd det nfs spillet jeg. dette og det første er de eneste jeg har prøvd. syntes nfsu er kjempe tøft jeg!

For lettilgjengelig moro (som er hva NFSU-spillene tilbyr) ville jeg heller lagt pengene i Burnout 3 for eksempel.

hm, det ville ikke jeg. har aldri likt burnout spillene.

Lenke til kommentar

NFSU Underground spillene er jo mer "eyecandy" spill, og man trenger jo ikke være SÅ flink til å kjøre for å bli god der, bare å lære seg banene (slikt er det jo så og si på alle spill)

 

selv heller jeg og mer til Rally spill.. det er virkelig moro.. spesiellt på LAN..

 

Ingenting er som å slå en kamerat i et jevnt race og du trekker det siste strået, og hvis man har veddemål om hvem som skal betale for pizzaen som kan være på døra når som helst, vel da pleier det å ta av :innocent:

Lenke til kommentar
Jeg håper inderlig vi slipper NFSU 3. Vi har hatt Need for Speed-serien i mange år, og Underground-spillene er i mine øyne av de mindre interessante av dem. Jeg blir direkte skuffet om EA ikke tar serien videre snart. Det beste NFS-spillet så langt er Porsche Unleashed. Jeg spiller gjerne det den dag i dag.

 

For lettilgjengelig moro (som er hva NFSU-spillene tilbyr) ville jeg heller lagt pengene i Burnout 3 for eksempel.

Jeg tviler på at EA vil kutte en slik pengemaskin NFSU er.

Styling og trimming av bil er alltid morsomt og for å ikke bli utkonkurrert på marked må nesten EA fortsette. Men de kan gjerne ta NFSU serien videre.

 

Som jeg har sagt utallige ganger. Det beste bilspillet EA kan lage er å blande NFS: Porsche med NFSU og legge til en dråpe Hotrod. :D

Stylinga og trimminga fra NFSU, diverse elementer fra Hotrod og sist men ikke minst, kontrollen, etc. fra NFS: Porsche.

 

Jeg regner med at jeg kommer til å sende EA en mail bare for gøy. :)

Lenke til kommentar
hei!

jeg er ikke bilspill typen, og det eneste reine bilspillet jeg noen gang har likt er grand turismo. men her om dagen prøvde jeg nfsu2! det var SINNSYKT bra! å jeg liker ikke bilspill!!!! er nok det beste bilspillet jeg har prøvd noen sinne!!!

noen som er enig?

Nope, 100% arcade crap!

Lenke til kommentar

Beste bilspillet på en god stund ja. Gjorde ikke annet enn å game nfsu2 i dagene etter jeg fikk kloa i det.

 

Er egentlig ikke fan av arkadespill, men nfsu2 er ikke SÅ ille på dette punktet. Man kan faktisk leke seg litt med bilen. Om man går inn for det er det ikke noe problem å spinne ut de tre første gira med mustangen mens man ligger sidelengs bortover gata :D

 

Liker egentlig best rallyspill da. Digger Colin McRae-serien, selv om det har skuffa litt i det siste.

Lenke til kommentar

Min mening er at NFSU (2) er ordentlig møkkaspill.. Jeg synes at så langt som dagens teknologi har kommet innenfor spill, kan det brukes til å lage et bilspill hvor det faktisk er littegrann realisme.. Det er så lite realisme i NFSU serien at jeg blir skremt.. Kjøreopplevelsen er forferdelig og det blir heller ingen ripe i bilen engang.. Veldig kjedelig. Grafikken er altfor plastikk-aktig, og spør du meg er den ikke noe fin å se på i det hele tatt.. Bilspill som RBR, Flatout har mye mer fin, realistisk grafikk..

 

Noen enig i dette?

 

Liker egentlig best rallyspill da. Digger Colin McRae-serien, selv om det har skuffa litt i det siste.

 

Litt enig med deg der.. Colin Mcae 02 syntes jeg var fett fordi det var første gang jeg prøvde Colin Mcrae og rallyspill.. Men Crapmaster har tydelighvis ikke skjønt at folk vil ha ihvertfall littegrann variasjon.. De kjører på med AKKURAT det samme opplegget gang på gang.. herregud sier jeg bare.. :roll:

Endret av Kurt P
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...