Gå til innhold

kjøpt Razer dimondback

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

jeg har kjøpt Razer dimondback nå så skulle jeg spille css så var sensen så jævlig høg men jeg hadde bare 2,5 i sens går det og stille ned?

Hvordan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har du installert programvaren, og slått av aksellerasjonen?

jeg har instalert programvaren ja men hvor står det om aksellerasjonenen da?

Skrevet
sensitivity "1"

i console, om dette blir for lite kan du øke til f.eks. 1.2

ja men jeg vill ha 2,5 i sens ikke 1,2

Skrevet

Sens på mus er forskjellig. Det er mye som spiller inn, ikke bare hva spillet sier. 2.5 i sens kan være helt forskjellig på min maskin og din maskin. Hvorfor vil du ha akkurat 2.5 i sens? Sjekk ut hva som passer best for deg, så spiller du med det...

Herr Brun

Skrevet (endret)

Når du har installert driveren, så restart maskinen for at den skal virke.

Da finner du et ikon i tray. Dobbelklikk på det, så er sens det første du kommer til.

Jeg har ca 4 på sens der (og 5 på akselerasjon). I CS:S har jeg sens på ca 7,5.

Oppløsningen min er 1280*1024. Jeg bruker kanskje litt høyere sens enn en del andre.

EDIT: her kan du lese litt mer om brukernes meninger om Diamondback.

Endret av Vandalen
Skrevet

Forskjellig til mus til mus :) Om du brukte 3.0 i sens med MX500 så har du ihvertfall ikke det med Razer Diamondback. Sensitivity i windows spiller osså en rolle samt acceleration.

Skrevet
Sens på mus er forskjellig. Det er mye som spiller inn, ikke bare hva spillet sier. 2.5 i sens kan være helt forskjellig på min maskin og din maskin. Hvorfor vil du ha akkurat 2.5 i sens? Sjekk ut hva som passer best for deg, så spiller du med det...

Herr Brun

Jeg vill ha 2,5 i sens fordi jeg synes det passer til meg men takk for hjelpen fordet ;)

Skrevet
1 er minste sens og 20 høyeste LoL!

"Hahaha lol han visste ikke det, hahaha, han sa han ikke var en ekspert akkurat men drit i det, jeg er kul, hahaha, looooooooooooool!!!"

Skrevet
Jeg vill ha 2,5 i sens fordi jeg synes det passer til meg men takk for hjelpen fordet ;)

Du vil ha 2,5 i sens fordi det passer til deg. Og så vil du ha lavere sens. :roll:

Da må du stille ned sens i Windows, eller som jeg sa tidligere, i Razer-driverne.

Sens i Windows og sens i CS er akkurat det samme. Det er bare at de fleste gjerne vil slippe å stille sensen i Windows hver gang de skal spille, derfor kan den også stilles i spill.

Stiller du på en av dem, er det nok. MÅ du ha 2,5 i CS (hvorfor, hvorfor?) kan du bare stille ned i Windows. Effekten er nøyaktig den samme.

^^Dette har ingenting med akselerasjon å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...