Gå til innhold

Fotokonkurranse. Diskuter ting rundt konkurransen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har på følelsen av at enkelte lar seg påvirke av trenden mht hvilket bilde de stemmer på, så hva med å kanskje ikke offentliggjøre resultatene før avstemmingen er avsluttet? Bare et forslag.

Det er noe som pr. i dag ikke er mulig med denne versjonen av forumet. Ellers er det jo spennende for de som deltar å følge med på utviklingen om de ligger i tetsjiktet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg syntes det kunne vært en kul idè om man hadde et mer konkret motiv. F.eks. ølkork. Hvem kan ta det mest kreative bildet av en ølkork. Andre ting kan være dører, hunder, veier, datamus.. you get the drift.

 

Sommer, magisk osv blir så diffust, og man stemmer kun på det teknisk beste bildet. Mange bare hiver opp et gammelt bilde de tok ifjor som de var fornøyd med også... kjedelig.

 

Det er et paradoks, men om man er veldig begrenset så blir man samtidig nødt til å være mer kreativ.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

På grunn av flytting har jeg vært uten internett noen dager. Derfor ble avstemmingen stengt litt sent, men er ganske sikker på at riktig person går videre til finalen i desember.

 

Pallesen vant, men ettersom han har vunnet to ganger før, går finaleplassen til andreplassen, og det er runethechamp. Pallesen kan imidlertid velge hvilke to bilder han vil delta med i finalen.

 

Oktoberkonkurransen er i gang. Den finner du her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...