Gå til innhold

Fotokonkurranse. Diskuter ting rundt konkurransen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har lenge vært innteresert i fotografering, men har (like lenge) blitt "hindret" i at jeg ikke har digital-kamer og at fremkalling er dyrt for en student.. Har også litt problemer med alle fag-uttrykk som "f-nummer" etc. men det blir en helt annen tråd.

 

Når det er sagt, så synest jeg dette var et kjempe-tiltak! -Ikke bare fanget det min oppmerksomhet, men det var også innspirerende!!

 

Jeg håper at Dere også til neste år vil administrere en slik flott mulighet, og så håper jeg å finne et digitalt speil-refleks kamera snart, enten brukt eller nytt.. har egentlig venta så lenge pga at jeg "vil ha" et som er fullt på høyde med eller bedre vanlig film, og disse er jo litt dyre.. men sparer jeg nå så....

 

Hvet ikke hvordan det har blitt gjort til nå, men håper det ikke blir for strengt hva gjelder tema, slik at man kan konsentrere seg om "sine" bilder, sammtidig er det jo kanskje viktig/gøy å ha ett felles tema nettopp for å se de forskjellige tolkningene av dette!

Lenke til kommentar
Den siste dagen i måneden stenges pollen, og vinneren går altså videre til årsfinalen i desember. Hva angår premier eller lignende, har jeg ikke noen forslag til, men det blir nok uansett ikke noe fancy greier som nytt digitalkamera eller noe.

3492730[/snapback]

 

Neivel nei? ;)

5264757[/snapback]

 

Det var før Erik i Akam tok ansvar for premien og klarte å godsnakke nok med Canon til at de gravde frem et digitalkamera :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Ifølge afseth blir det konkuranse også i år. Bare vent et par dager å se.

5367925[/snapback]

 

Greit, da venter vi :) Får kikke litt rundt på Værmeldingen på tv 2, om det er noen innteressante konkuranser der.

 

Og jeg får forresten benytte sjangsen: Gratulerer med seieren. Den var vel fortjent :)

Lenke til kommentar
Ifølge afseth blir det konkuranse også i år. Bare vent et par dager å se.

5367925[/snapback]

 

Greit, da venter vi :) Får kikke litt rundt på Værmeldingen på tv 2, om det er noen innteressante konkuranser der.

 

Og jeg får forresten benytte sjangsen: Gratulerer med seieren. Den var vel fortjent :)

5368063[/snapback]

Tusen takk :D

Og takk til alle som har stemt på meg, i det hele tatt sett bildet mitt eller gitt meg (litt) konkuranse! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...