Black Star Skrevet 15. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Prøver å starte en konkurranse i februar. Er litt sent i januar til det nå føler jeg. Men da får vi ti finalister neste år som i år, og det er jo et fint rundt tall Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Å nei... Skal Ustedalen være med på konkurranse i år? ...da er det bare å glemme å sende inn noe for min del... 5440840[/snapback] Hø? Hva i alle dager mente du med det? Prøver å starte en konkurranse i februar. Er litt sent i januar til det nå føler jeg. Men da får vi ti finalister neste år som i år, og det er jo et fint rundt tall Gleder meg allerede Endret 15. januar 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Prøver å starte en konkurranse i februar. Er litt sent i januar til det nå føler jeg. Men da får vi ti finalister neste år som i år, og det er jo et fint rundt tall 5441186[/snapback] Bare du gir beskjed her så. Evt. i signaturen. Skal prøve å ta noen fine bilder da Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 15. januar 2006 Å nei... Skal Ustedalen være med på konkurranse i år? ...da er det bare å glemme å sende inn noe for min del...Hø? Hva i alle dager mente du med det? Truleg at du er so flink til å ta bilete at han ikkje har noko å stille opp med... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Å nei... Skal Ustedalen være med på konkurranse i år? ...da er det bare å glemme å sende inn noe for min del...Hø? Hva i alle dager mente du med det? Truleg at du er so flink til å ta bilete at han ikkje har noko å stille opp med... 5444051[/snapback] Vel, isåfall er det hyggelig sagt Men jeg er da ikke så forferdelig flink til å ta bilder, så jeg synes alle skal prøve seg Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 16. januar 2006 Vel, isåfall er det hyggelig sagt Men jeg er da ikke så forferdelig flink til å ta bilder, så jeg synes alle skal prøve seg 5448883[/snapback] Du er nå veldig ydmyk og beskjeden da, Ustedalen. Men fortsett å beholde beina på jorda, selvom all rosen du har fått virkelig er fortjent! Men selvsagt er det ingen som skal "diskes" fordi man er god! Jeg er sikker på at det kommer til å komme inn mange gode bidrag, og jeg gleder meg til å se bildene til dere alle! Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Å nei... Skal Ustedalen være med på konkurranse i år? ...da er det bare å glemme å sende inn noe for min del... 5440840[/snapback] Hø? Hva i alle dager mente du med det? Ja, det var nettop at bildene du poster er innenfor mitt interesse-område, men så utrolig mye finere... Lenke til kommentar
Sortvind Skrevet 24. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 24. januar 2006 Kjempefin ide! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 6. februar 2006 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2006 Blir det noe av konkurransen i februar eller? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Har innsett at jeg nok får dårlig tid til konkurransen i år. Om noen vil ta over så er det bare hyggelig. Om vedkommende vil kopiere tekst og fremgangsmåte av meg så er det greit Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Jeg kunne gjerne gjort det. Men problemet er jo at det helst bør være en moderator som gjør det. Synd du ikke har tid Afseth, hadde kanskje tenkt å prøve å poste noen bilder i år. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 5. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2006 Denne konkurransen var morsom å følge med på og t.o.m. delta i noen ganger. Prøv å snik det inn da Afseth. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Hadde jo vært moro med en konkurranse gående, men ingen krise. Dersom ingen melder seg til å ta over nå, kan du om ikke annet kanskje begynne tidlig med forberedelser til en evt konkurranse neste år Afseth? Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 jeg kan godt ta over, hvis det ikke trengs en moderator for jobben da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 6. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 jeg kan godt ta over, hvis det ikke trengs en moderator for jobben da 5712982[/snapback] Tror du må ha moderatorrettigheter for å starte poll, sette tråder som sticky og stenge de når jeg tenker meg om. Skal revurdere tid litt. Kanskje jeg får tid til å starte opp i april. Ser at det er mange som savner det. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2006 Bare å gi meg moderatorstatus, så fikser jeg resten. Jeg vil gjerne se flere konkurranser, kommer mye bra ut av de. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 7. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2006 Bare å gi meg moderatorstatus, så fikser jeg resten. Jeg vil gjerne se flere konkurranser, kommer mye bra ut av de. 5713285[/snapback] Hehe... Men det hadde jo vært en mulighet. Bare pass på fredrikrb da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå