Black Star Skrevet 20. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. april 2005 Glemte å nevne tema for neste måned. Det er "glede", og det kan man jo bli glad av Spre litt glede med bildene deres, vis litt glede... vær kreative. Så må dere ikke følge Teddy sitt dårlige eksempel å glemme å sende inn bildet da Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2005 Maikonkurransen 2005 er nå i gang. Den finner du her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=412081 Temaet er altså glede. Lykke til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 Avstemming for maikonkurransen foregår nå her: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=ST&f=209&t=420026 Tema for neste måned er "Sommer" Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2005 ****! At man kan glemme to måneder på rad! Jaja, lykke til de som er med da. (Jeg hadde vel ikke noe særlig til bilde denne gangen heller allikevel...) Lite diskusjon i denne diskusjonstråden syns jeg. Lenke til kommentar
andm Skrevet 20. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Det virker som om det mangler interesse for konkurransen. For at det skal kunne kalles en konkurranse bør det være flere enn elleve bidrag. Hvor ble det av interessen folk viste de første gangene? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. mai 2005 Det nærmer seg sommer, og folk tilbringer mer og mer tid ute. Håper det tar seg litt opp mot høsten igjen. De som vil, kan jo gjerne legge til litt reklame for konkurransen i signatur. Link til denne tråden for eksempel Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. mai 2005 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Legger til i sigg nå. Ikke for å være pirkete, men det er vel "Bli med OG stem..." MÅ få tatt noen flere bilder med kameraet mitt så skal det nok komme none bilder fra meg igjen også. Er litt vanskelig å ta gode bilder syns jeg, i tilllegg til at jeg har IXUS IIs uten noen manuelle instillinger. (nesten) Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 24. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. mai 2005 Ikke for å være pirkete, men det er vel "Bli med OG stem..." Du har nok rett i det Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. mai 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. mai 2005 Junikonkurransen finner du her! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 5. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2005 Har gitt mitt bidrag. Ikke noe særlig, men har ikke så mange sommer bilder fra i år. Men hvis jeg venter til jeg har tatt flere bilder kommer jeg til å glemme å legge de til konkuransen... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 7. juni 2005 Jeg må bare si at jeg synes JBlack's "Midtsommeridyll" er et fantastisk bra bilde. Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 9. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2005 ENIG!!! Veldig vakkert... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 18. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2005 Ble veldig imponert av bildet "Sommerminner" av brukeren terte. Nyydelige farger! Synes forøvrig også bildet av brukeren Mikkle, det "hyttetur og kuer!" var litt fint. Hytta så veldig koslig ut Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juni 2005 (endret) Syntes det var veldig høyt nivå denne måneden. Utrolig mange bra bilder, og selv om sommeren kom først for noen få dager siden her i Oslo-området, så fikk jeg sommerstemning allerede da de første bildene ble lagt til i konkurransen. Avstemmingen for junikonkurransen er nå i gang. Du kan stemme her: http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...9&t=434653&st=0 Tema for neste måneds konkurranse er "OPPTUR". Endret 20. juni 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 30. juni 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. juni 2005 Julikonkurransen er i gang. Den finner dere her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438864 Tema denne måneden er Opptur. Lykke til Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Da er avstemmingen for julikonkurransen i gang. Her kan dere stemme : http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=ST&f=209&t=445967 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Pokker til uflaks. Skulle til å poste bilde i konkurransen idag men så var det for sent. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 19. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2005 Er ikke den 19. i en måned et tidlig tidspunkt for stengning av tråden med bildene, når konkurransen jo er for en måned ? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. juli 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Er ikke den 19. i en måned et tidlig tidspunkt for stengning av tråden med bildene, når konkurransen jo er for en måned ? Man må ha tid til å stemme på bildene også Snowdog : Står klart at konkurransen er åpen frem til 22:00 den 19. hver måned, men en eller annen gang etter det tidspunktet så stenger jeg konkurransen og starter en poll. Bli med neste måned da Endret 20. juli 2005 av Afseth Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2005 Er med nesten gang ja. Hadde bare glemt å poste bildet. Gøyt er det å se folks bilder da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå