Gå til innhold

Den nyttige macrotråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Revidert switch to riding gear macro:

 

/script PickupInventoryItem(8);PickupContainerItem(3,3);PickupContainerItem(3,4);PickupInventoryItem(13)

 

Jeg bruker en egen knapp til mounten, fordi dette fungerer bedre enn å ha alt på en knapp.

 

Heal self macro:

 

/target Thorium

/script UseContainerItem(3,16)

 

Endre Thorium til ditt navn. Plasser bandager i den sloten.

Lenke til kommentar

/cast Gouge(rank X)
/target Joonas
/script UseContainerItem(0, 1); 
/script TargetLastEnemy(); 

Jeg skal stoppe motstanderen og heale meg selv. (På slot1 ligger det healing-bandasjer.)

 

Problemet er at jeg ikke kan bruke de bandasjene før Gouge er ferdig!

Jeg har forstått at det ikke finner noe vent-kommando, men finner det noe "gå-litt-bakover"-kommando?

Lenke til kommentar

Så en del som spørte etter en macro som skifter hvilke våpen du går med, så jeg tenkte jeg kunne poste den jeg bruker:

 

/script WeaponSwap('Black Menace', 'Tainted Pierce', 'Tainted Pierce', 'Black Menace');

 

 

Der Black Menace og Tainted Pierce er våpnene.

Selvfølgelig trenger ikke våpnene å være like: (enig at dette er litt rart formulert, men har litt dårlig tid :p )

 

F.eks

 

/script WeaponSwap('Black Menace', 'Tainted Pierce', 'Uber Pwnerblade', 'Skullcrusher mace');

 

 

Foresten World Of Warcraft, test med å bruke tegnet ' på begge sidene av et dobbelt ord.

f.eks

 

/cast 'summon warhorse'

 

Vet ikke om det funker men verd et forsøk :thumbup:

Endret av Arch-Heretic
Lenke til kommentar
Så en del som spørte etter en macro som skifter hvilke våpen du går med, så jeg tenkte jeg kunne poste den jeg bruker:

 

/script WeaponSwap('Black Menace', 'Tainted Pierce', 'Tainted Pierce', 'Black Menace');

 

 

Der Black Menace og Tainted Pierce er våpnene.

Selvfølgelig trenger ikke våpnene å være like: (enig at dette er litt rart formulert, men har litt dårlig tid :p )

 

F.eks

 

/script WeaponSwap('Black Menace', 'Tainted Pierce', 'Uber Pwnerblade', 'Skullcrusher mace');

 

 

Foresten World Of Warcraft, test med å bruke tegnet  ' på begge sidene av et dobbelt ord.

f.eks

 

/cast 'summon warhorse'

 

Vet ikke om det funker men verd et forsøk  :thumbup:

Det skal jeg prøve

Takk :yes:

 

Edit : hmm virka ikke :no:

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar

Har sittet en time å surfet nå for å prøve å finne en forbaska macro for å kaste et spell på kun meg selv, samme hvem jeg har targeta...

 

vil ha en macro for å kaste cleanse på meg selv, uten å må ned på actionbarn, holde inn alt og trykke.

 

eneste jeg fant ut var at cleanse er /cast Cleanse

lol

 

Edit: har nå

/target Apox

/cast Cleanse

 

men det er ikke nok, vil at den skal velge på mitt forrige mål når jeg kaster cleanse, samme om det er en fiende eller venn, og om jeg ikke har et mål, så vil jeg ikke at den skal velge ett heller.. er dette mulig?

Endret av apollox
Lenke til kommentar
/CastSpellByName("sett_inn_spell_navn_her(Rank X)");

if ((SpellIsTargeting()) and (not UnitIsFriend("player","target")))

then

SpellTargetUnit("player");

end;

/TargetLastEnemy();

 

 

healing macro..

denne funker sånn:

når du er i kamp og du har en "friendly" i target og trykker på heal så blir selvsagt han heala, og targetet spretter tilbake på den du angrep sist...

har du derimot en fiende eller ingen ting i target så healer du deg selv og target spretter tilbake på siste fiende du angrep :)

får ikke den dær til å funke : \ vil bruke lesser healingwave, men det ender bare i /s

 

har prøvd med copy/paste og satt riktig navn men det blir ikke riktig

Endret av Royzer
Lenke til kommentar
Sliter med å lage en warrior macro der jeg aktiverer "Overpower" når det er mulig/når den er klar (dvs når target dodger). Tror ikke det skal vere så vanskelig, men jeg stinker når det gjelder sånt :\

Knappen lyser desverre ikke opp lenger i andre stances enn battle, etter patchen. Så du må sitte å passe på som en smed, etter dodge over target.

 

Deretter kan du jo bruke makroen jeg postet i warrior tråden. Den switcher til Battlestance og bruker overpower på to trykk (stanceswitch regnes som spell, så det kan ikke gjøres med et trykk).

 

edit: mekker en disarm makro i min warrior macro liste :)

Endret av Munch
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...