Staalkontroll Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 :!: Den "parodien" var jo genial *ordeling, haha*
Staalkontroll Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 (endret) er psilo nazist? Orddelings nazist EDIT: Nord men <--skjønner nå? Endret 17. januar 2005 av haddis
nr.4 Skrevet 17. januar 2005 Skrevet 17. januar 2005 er psilo nazist? Poenget var kanskje at han ikke liker idiotnazistene i bakgrunnen som, i tillegg til å være nazister, driver med orddeling. Dobbelt opp altså.
b-real Skrevet 22. januar 2005 Skrevet 22. januar 2005 Litt OT, men har en kompis av meg som er meget flink på MS-paint tegninger. Digger denne f.eks:
ZkedaR Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Alle husker vel vår gode, lille søte godklump TLZ Men, det har skjedd noe med han... Så her er "TLZ gone bad."
ZkedaR Skrevet 7. februar 2005 Forfatter Skrevet 7. februar 2005 Ja, TLZ maser så fælt da vettu Nei da, men fikk litt lyst til og dra frem igjen denne tråden
-Tori- Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg*
Carl M Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg* Utifra innlegget ditt så vil du vel at folk skal se på deg, og så er du visst liten og stygg ifølge signaturen din. Og ja, jeg vet ikke hvordan du ser ut fordi jeg ikke har noe bilde så: Tada!
:---{D Skrevet 7. februar 2005 Skrevet 7. februar 2005 Noen som kan tegne meg...?? Håper det! Har ikke noen bilder av meg, men dere kan vel prøve utifra innlegga mine? *Gleder seg* Utifra innlegget ditt så vil du vel at folk skal se på deg, og så er du visst liten og stygg ifølge signaturen din. Og ja, jeg vet ikke hvordan du ser ut fordi jeg ikke har noe bilde så: Tada! LoL :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå