Gå til innhold

Gule folk på Medal of Honor Pacific Assault


Anbefalte innlegg

Heisann, har et lite problem med Medal of honor Pacific assault. Har installert spillet og alt funker fint, bortsett fra at alle folkene er knallgule! Ikke landskapet, bare folkene. Det ødelegger liksom litt av spillet når man kan se de lysende fiendene på laaang avstand.

Aner ikke hvorfor det skjer...har ikke hatt noe problemer før.

Så, jeg lurer på om det er noen her på forumet som har noe anelse om hva det kan skyldes?

 

Har en bærbar datamaskin med Intel Pentium M prosessor på 1500MHz, 512RAM og et ATI Mobility radeon 9600pro turbo skjermkort.

 

Setter pris på alle svar! På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ok, får prøve å oppdatere drivere da....men...dumt spørsmål kanskje, men kan man bruke samme skjermkortdrivere på en laptop som på en stasjonær PC? Kan jeg laste ned drivere for et vanlig radeon 9600 pro, eller må man ha andre drivere for de skjermkortene som er i de bærbare maskinene?

Hvor kan jeg laste ned slike drivere forresten? :blush:

Lenke til kommentar
De skal være gule, det er fra Japan! :p

 

LOL :!: :!: :!:

 

Uansett så diskriminerende er vi ikke på detet forumet. FY FY! :nei:

 

Til trådstarter: Du må bare oppdatere drivere til skjermkortet ditt. Du kan dessverre ikke bruke de offisielle drivere fra www.ati.com som blir brukt til skjermkort til de stasjonære PC`ene! Du må nesten finne produsenten av skjermkortet ditt eller no og finne drivere fra deres hjemmeside. :thumbup:

 

Lykk etil! ;)

Endret av Wooho
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...